icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Anmälan till BIGGEST LOSER 2015 vår och sommar

Veteran
6814 inlägg
4 januari 2015 00:19

Nu drar vi igång ny omgång av Biggest Loser!

Denna omgång delar MD ut 2 st biobiljetter + ett 3 mån plusmedlemskap till den som gått ner mest varje månad! 

• Denna omgång håller på till 28 juni.
  • Kom in med Er startvikter här senast 9 januari. ( går bra att hoppa in senare under resans gång).
  • Under Söndagen den 11 januari kommer ni bli indelade i lag. Där rapporterar ni in era vikter i fortsättningen. Som sen förs över till denna tråd.
  • Uppdaterar sidan här på sön 11 med en länk till hemsidan! (Där står startvikter och lagindelning)
  • Ni får ha vilken Vägdag som helst! Men vikterna skall in på onsdagar i BL tråden.
  • Första viktinlämningen lagvis skall in 14  januari.
  • (Ni "gamla" BL får vara kvar i era gamla lag.  Det är ok och byta lag om man vill ha samma viktklass bara att säga till i såna fall)

Alla är välkomna! 

• Utmärkt medlem
    657 inlägg
    11 januari 2015 13:01

vore väldigt tacksam med hjälp med datan .....inte vän med mej....tack tack

• Veteran
    6814 inlägg
    11 januari 2015 14:45

kolikoli och SussieM har inte fått någon startvikt på er!

• Utmärkt medlem
    596 inlägg
    11 januari 2015 16:07

Har mitt inlägg försvunnit? Skrev den 8/1 att jag ville vara med. Startvikt 97.4

• Veteran
    6814 inlägg
    11 januari 2015 16:09

skanemia nix, du är med du finns i lag dimmigt körsbär.

• Veteran
    6814 inlägg
    11 januari 2015 16:09

Nu är det en ny tråd och länk till hemsidan! Leta upp vilket lag ni tillhör så kör vi igång.

Länk till hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestlosermotsommaren2015/home

• Utmärkt medlem
    657 inlägg
    11 januari 2015 16:50

ska man rapportera in förhoppningsvis annan vikt på onsdag...vart skriver ja de.....ja lär mej väl nån gång    ;))

• Mycket engagerad
    122 inlägg
    11 januari 2015 16:57

Ett stort TACK till HAVET för att du hållit reda på oss så här långt och delat in oss i lag! Nu behöver vi bara fylla i vikten i våra lagtrådar vad jag förstår, så nu kör vi! Ska bli så kul det här tycker jag smiley Jag är ju med för första gången och känner att detta kommer bli ett bra stöd för mig yes Massor med PEPP och LYCKA TILL ALLA KÄMPAR!!!!

• Veteran
    1682 inlägg
    11 januari 2015 17:07

Havet

Varför får inte jag fortsätta i lag Solgul ????

• Veteran
    6814 inlägg
    11 januari 2015 17:38

mumma stämmer med ny vikt på onsdag. Du skriver in den i lag havsblå!

vägskäl tack! det stämmer

• Veteran
    6814 inlägg
    11 januari 2015 18:03

Rogann du är med på min lapp men jag har ingen vikt. hittat din vikt nu på solgul

Rogann ändrar dig till solgul. inte lätt att hålla koll på allasmiley

Här kom ett av felen säkert är det fler "gamla " som hamnat i fel lag.