Veteran
6812 inlägg
Nu drar vi igång ny omgång av Biggest Loser!
Denna omgång delar MD ut 2 st biobiljetter + ett 3 mån plusmedlemskap till den som gått ner mest varje månad!
Förlängd anmälningstid till måndag kväll!
- Denna omgång håller på till 29 juni.
- Kom in med Er startvikter här senast 11 januari. ( går bra att hoppa in senare under resans gång).
- Sent mån 11 eller fm Tis den 12 januari kommer ni bli indelade i lag. Där rapporterar ni in era vikter i fortsättningen. Som sen förs över till denna tråd.
- Uppdaterar sidan här på tis 12 med en länk till hemsidan! (Där står startvikter och lagindelning)
- Ni får ha vilken Vägdag som helst! Men vikterna skall in på onsdagar i BL tråden.
- Första viktinlämningen lagvis skall in 13 januari.
- (Ni "gamla" BL får vara kvar i era gamla lag. Det är ok och byta lag om man vill ha samma viktklass bara att säga till i såna fall)
Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2016/
Jag vill vara med!
Startvikt: 70,5kg
Jag är gärna med.. startvikt 88 kg
Jag hoppar på tåget, på 92,6! :)
Hej Havet! Jag vill gärna fortsätta vara med. Startvikt 77 kg och jag fortsätter gärna i mitt gamla lag Dimmiga körsbär.
Hej igen Havet
Jag följer gärna med nu under våren också, men jag har inte vägt mig sen senaste rapporteringen så min startvikt får bli 83,5 som jag landade på 151230. Jag är gärna med i ett lag med ungefär samma vikter om det går bra? Ha en fin kväll!
Jag hoppar på igen.....startvikt 93,8 kg
Startvikt 82,0 kg :-S
Hoppar av. Är med i en annan grupp också och känner att den får räcka. Lycka till alla!
Här är de gamla dimmiga körsbär som jag hittat
Babs2 (102,9) .................
DontStop (103,9)...............
Fetis50....(77)
Fr0zen (107,3)...................
helga24(107,6)..................
koppen(101,1)....................
lenamaria(96,4).................
lena444( 104) ...................
TESUO (103,5).................
viljans (96,6)......................
Länk till hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2016/