Veteran
6812 inlägg
Nu drar vi igång ny omgång av Biggest Loser!
Denna omgång delar MD ut 2 st biobiljetter + ett 3 mån plusmedlemskap till den som gått ner mest varje månad!
Förlängd anmälningstid till måndag kväll!
- Denna omgång håller på till 29 juni.
- Kom in med Er startvikter här senast 11 januari. ( går bra att hoppa in senare under resans gång).
- Sent mån 11 eller fm Tis den 12 januari kommer ni bli indelade i lag. Där rapporterar ni in era vikter i fortsättningen. Som sen förs över till denna tråd.
- Uppdaterar sidan här på tis 12 med en länk till hemsidan! (Där står startvikter och lagindelning)
- Ni får ha vilken Vägdag som helst! Men vikterna skall in på onsdagar i BL tråden.
- Första viktinlämningen lagvis skall in 13 januari.
- (Ni "gamla" BL får vara kvar i era gamla lag. Det är ok och byta lag om man vill ha samma viktklass bara att säga till i såna fall)
Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2016/
Startvikt idag på tisdag 111,5 kg. Jag brukar väga mig på måndagar, så att igår vägde jag 112,4 kg efter helgen med barnbarna. Lätt fånget, lätt förgånget, verkar det som...
Ulla165 välkommen! Du tillhör lag Havsblå!
Ett dimmigt körsbär till, skrev så här på vår tråd:
Skrivet av: Wiviann 2016-01-12 13:08:01
Hej jag försökte vara med i höstas men vet fortfarande inte hur man gör för att skriva in vikt vecka för vecka. Jag är gärna med igen. Startvikt 106.5 Wivianne
Babs fixar detta!
Lag Silvermarin Vecka 2
Startvikt Ny vikt
Misslion....(69,7)..........69,6
Michiko.....(63,9).........62,3
MissA79...(57,4).........
Kathinka...(70,2).........69,2
Amiechan.(70,8).........68,3
moffan......(70,5).........69,2
ar2d2........(74,2)........73,5
Flicka.......(74,5)........
maemal....(77,4)........
TuttanA....(78)...........76,2
Amilo.......(78,2)........77,7
Finns en tråd för BIGGEST LOOSER VÅREN där man ska lägga in resultaten.
Då jag idag har toppat min vikt igen så vill jag gärna vara med igen, gick ju inte så bra under hösten men hoppas på bättre resultat i år! Tack!!
startvikt: 91,5.
//mison80
Mison80 du är välkommen! Du tillhör lag cerise!
Tack!!
Hej Jag vill gärna vara med. Start vikt 84 kg.