Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång ny omgång av Biggest Loser!
Denna omgång delar MD ut 2 st biobiljetter + ett 3 mån plusmedlemskap till den som gått ner mest varje månad!
- Denna omgång håller på till 27 juni.
- Kom in med Er startvikter här senast 8 januari. ( går bra att hoppa in senare under resans gång).
- Där rapporterar ni in era vikter i fortsättningen. Som sen förs över till Biggest Loser tråden!
- Uppdaterar sidan här med en länk till hemsidan! (Där står startvikter och lagindelning)
- Ni får ha vilken Vägdag som helst! Men vikterna skall in på onsdagar i BL tråden.
- Första viktinlämningen lagvis skall in 10 januari.
- (Ni "gamla" BL får vara kvar i era gamla lag. Det är ok och byta lag om man vill ha samma viktklass bara att säga till i såna fall)
Skall försöka hinna lägga in lagen på tisdag!
Kan bli lite sjusteringar på datum, kopierade in texten från förra året!
Alla är välkomna!
Länk till Lagindelningen:
https://sites.google.com/site/vaaren2018biggestloser/lagindelning
Hej Havet och alla andra!
Jag vill jättegärna vara med, har inte varit det tidigare så vet inte riktigt hur det går till, men så kul att kämpa tillsammans, det gör så mycket för kraften att orka fortsätta, inte ge upp och falla tillbaka som jag gjort så många gånger för... men inte denna gången, det vet jag av hela min själ och hjärta, så långt som jag kom 2017 så har jag inte kommit på ca 25 år, och jag ska gå i mål!
Vikten idag är 80,5 kg, men väger mig normalt på onsdagar
Startvikt denna vecka är 107,5 och jag är gärna med
Jag vill också vara med :) min startvikt är 73,7kg
Anv.namn 1949
Hej
Dags att börja på nytt, startvikt idag är 83,7 kg
Är med startvikt 93,5
skrev tidigare i samma lag jag varit med i tidigare men huvudsaken det blir i samma vikt klass blir lite roligare. ☺
wemanb1 (95,1) vill vara med i Dimmiga körsbär.
Jag är gärna med! Startvikt 114kg.
Hej,
Jag vill vara med, startvikt 95,5
Jag måste nog justera min startvikt. Skaffade en ny och bättre våg i helgen. Eller bättre vet i sjutton för den ger mig en annan vikt
men det är en bättre modell än den jag hade innan.
Så min startvikt är 108.1 och inget annat.