Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång ny omgång av Biggest Loser!
Denna omgång delar MD ut 2 st biobiljetter + ett 3 mån plusmedlemskap till den som gått ner mest varje månad!
- Denna omgång håller på till 27 juni.
- Kom in med Er startvikter här senast 8 januari. ( går bra att hoppa in senare under resans gång).
- Där rapporterar ni in era vikter i fortsättningen. Som sen förs över till Biggest Loser tråden!
- Uppdaterar sidan här med en länk till hemsidan! (Där står startvikter och lagindelning)
- Ni får ha vilken Vägdag som helst! Men vikterna skall in på onsdagar i BL tråden.
- Första viktinlämningen lagvis skall in 10 januari.
- (Ni "gamla" BL får vara kvar i era gamla lag. Det är ok och byta lag om man vill ha samma viktklass bara att säga till i såna fall)
Skall försöka hinna lägga in lagen på tisdag!
Kan bli lite sjusteringar på datum, kopierade in texten från förra året!
Alla är välkomna!
Länk till Lagindelningen:
https://sites.google.com/site/vaaren2018biggestloser/lagindelning
Okej, inkommer med startvikt nu och hoppas komma in i en grupp :)
75.5kg
CrizCroz välkommen du tillhör lag Solgul!
Nordan välkommen tillbaka!
Hejsan!
Jag är gärna med i "Biggest Looser våren 2018", min startvikt är 125 kg.
Välkommen Tillbaka Juvel! Du tillhör Lag HavsBlå!
Jag vill gärna vara med. Startvikt är 99,8
doris10 välkommen du tillhör lag dimmiga körsbär!
Jag vill supergärna vara med! Startvikt 84,4.
Milias välkommen till Lag cerise!
Mabban 0,2 blev det ell litet minus. Trodde på ett + el. att jag skulle stå stilla. Vi åkte med Rosella i torsdags (New Generation spelade) det blev ingen ordning på,maten sen blev det vin samt irish coffee.
I lördags bakade gubben wienerbröd och jag gjorde maränger på äggvitan som blev över. Naturligtvis så provsmakade jag. Gott var det.
På onsdag ska vi till Chiefland ligger mellan Bålsta och Enköping, då spelar New Generation där mellan 17.00 - 20.00.
Ha en bra måndag alla tjejer
hej!
ska man anmälsa sig här? biggest loser 2018 i lag havsblå vill jag vara med i, ser fram emot att starta, idag väger jag 120 kg, eller ska jag skriva min startvikt 124 kg?
hjälp, har inte gjort detta förut,, så spännande, ska jag väga mig varje onsdag verkar det som.. lägga in det i en tråd,, du kan säkert hjälpa mig, tack!