icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Anmälan till Hösten 2015 Biggest Loser!

Veteran
6812 inlägg
26 augusti 2015 10:59

Länk till startvikterhttps://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2015/startvikter

Länk till lagindelninghttps://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2015/lag-indelning

För en del kanske sommaren har sätt sina spår på vågen!

Så häng med nu när vi drar igång en ny omgång med Biggest Loser!

Biggest Loser hösten 2015! 

Denna omgång delar MD ut 2 st biobiljetter + ett 3 mån plusmedlemskap till den som gått ner mest varje månad! 

• Denna omgång håller på till 31/12-15
  • Kom in med Er startvikter här senast 2 sept!  ( går bra att hoppa in senare under resans gång). 
  • Ni kommer bli indelade i lag. Där rapporterar ni in era vikter i fortsättningen. Som sen förs över till Biggest Loser Hösten 2015! 
  • Lagindelningen kommer en länk så fort den är klar! 
  • Ni får ha vilken Vägdag som helst! Men vikterna skall in på onsdagar i BL tråden. 
  • Första viktinlämningen lagvis skall in 9 sept! 
  • (Ni "gamla" BL får vara kvar i era gamla lag.  Det är ok och byta lag om man vill ha samma viktklass bara att säga till i såna fall) 

Alla är välkomna! 

• Veteran
    6812 inlägg
    2 september 2015 21:48

Bigsis ändrar vikten senare! 

Aregnisw lycka till! 

• På gång
    19 inlägg
    2 september 2015 23:14

Hej.

Jag vill gärna vara med. Inte varit med innan, dagens vikt är 107,0.

• På gång
    15 inlägg
    3 september 2015 00:16

Jag vill gärna vara med och göra ett allvarligt lagförsök... ;-)

Vågen visar just nu 130,0 kg 

• Mycket engagerad
    445 inlägg
    3 september 2015 09:34

Jag gick in och tittade på länken till startvikterna. Jag upptäckte att det står fel vikt på mig. Skall vara 97,2 kg. Tacksam för ändring. 

• Veteran
    6812 inlägg
    3 september 2015 09:48

Lenamaria i min iPad står det 97,2. Gick in på telefon då är allt förskjutit sig med vikterna. 

• Engagerad
    61 inlägg
    3 september 2015 10:16

När vet jag vilken grupp jag tillhör? ☺

• Nykomling
    6 inlägg
    3 september 2015 10:24

Undrar också om grupper och hur det ska gå till?! :)

• Engagerad
    58 inlägg
    3 september 2015 11:01

Ledsen för sen anmälan. Var med i lag turkos förra omgången och stannar gärna där. Startvikt är 82,5 kg.

• Engagerad
    57 inlägg
    3 september 2015 12:04

Hej! Det står tyvärr fel startvikt på mig. Det rätta ska vara 89 kg :) Mvh Fia12

• Veteran
    6812 inlägg
    3 september 2015 12:30

Lagindelning skall jag försöka hinna klart i kväll nu när allas vikter kommit in! 

Så fort den kommit in så kommer det en länk till den också! Lite pyssel när jag gör det på iPaden så det tar lite längre tid! 

Varje vecka väger ni er och lägger in vikten i eran lag tråd sen förs den över till BL. 

Varje vecka utses veckans vinnare. Den som gått ner mest varje månad vinner 2 biobiljetter och ett 3 mån plusmedlemskap! 

Fia12 din vikt stämmer här kollar du från mobilen eller inte? Från min mobil är siffror mycket större och flyttat sig flera hack neråt. För i slutet är det mer vikter och inget folk!