icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Anmälan till Hösten 2015 Biggest Loser!

Veteran
6812 inlägg
26 augusti 2015 10:59

Länk till startvikterhttps://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2015/startvikter

Länk till lagindelninghttps://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2015/lag-indelning

För en del kanske sommaren har sätt sina spår på vågen!

Så häng med nu när vi drar igång en ny omgång med Biggest Loser!

Biggest Loser hösten 2015! 

Denna omgång delar MD ut 2 st biobiljetter + ett 3 mån plusmedlemskap till den som gått ner mest varje månad! 

• Denna omgång håller på till 31/12-15
  • Kom in med Er startvikter här senast 2 sept!  ( går bra att hoppa in senare under resans gång). 
  • Ni kommer bli indelade i lag. Där rapporterar ni in era vikter i fortsättningen. Som sen förs över till Biggest Loser Hösten 2015! 
  • Lagindelningen kommer en länk så fort den är klar! 
  • Ni får ha vilken Vägdag som helst! Men vikterna skall in på onsdagar i BL tråden. 
  • Första viktinlämningen lagvis skall in 9 sept! 
  • (Ni "gamla" BL får vara kvar i era gamla lag.  Det är ok och byta lag om man vill ha samma viktklass bara att säga till i såna fall) 

Alla är välkomna! 

• Mycket engagerad
    102 inlägg
    3 september 2015 13:01

Hej!

Jag vill jättegärna hoppa på! :) Startvikt: 114 kg :-/

• Engagerad
    86 inlägg
    3 september 2015 19:02

hej

skrev in mig i början låg på sidan 3 kollade allt var ok men efter 2 dagar fanns jag inte med skrev in mig ännu en gång via datorn  och även denna gång är jag försvunnen bra om du fann mig

• Veteran
    4094 inlägg
    3 september 2015 19:50

Havet. Hade gärna hjälpt dig med alla namn , vikter och lagindelningar.....om jag kunnat....😬👍 Tur att du finns 👏🌹

• Veteran
    6812 inlägg
    3 september 2015 20:36

Hade planerat att sitta med lagindelningen i dag men det gick inte så bra. Barnvakt till mina barnbarn 5 och 1 år, hela dagen och kvällen nu sover bägge 2! Är trött efter en heldag! 

• Veteran
    2214 inlägg
    3 september 2015 20:39

Förstår om du är trött barn kan göra livet livat :)

• Mycket engagerad
    220 inlägg
    3 september 2015 20:43

STARTVIKT 87 kg! Lag Plommonlila

• Veteran
    1092 inlägg
    3 september 2015 21:17

Vilket jobb du gör Havet! Tack och lycka till!

Förstår att du trött efter att ha varit barnvakt.

• Veteran
    4094 inlägg
    3 september 2015 23:11

Det är ju några dagar kvar tills listorna måste vara klara....och du prioriterade rätt med barnbarnen.

Visst blir man "tröttare" av att passa andra barn , än man blev med sina egna,  när de var små. Är det ansvaret man fått....eller åldern ? Konstigt i alla fall 😬

• 4 september 2015 11:29

Hej

Jag vill gärna vara med. Hur går jag tillväga? Tanken var att anmäla mig tidigare men kopplade inte hur jag skulle anmäla mig. Sernu att det förmodligen här som jag ska göra det. Hälsning från Kitteq

• På gång
    23 inlägg
    4 september 2015 11:40

Har skrivit att jag vill vara med nen finns inte på listan. :(