Biggest Looser våren 2021. Nu ser vi fram emot sådana här dagar!
Hej! Havet har hoppat av administrationen av BL och jag har lovat ta över , men har inte kunskap att göra det så avancerat som Havet, så jag ställer upp lite nya regler.
Anmälan med startvikt senast onsdag 13/1 kl 24. De första 15-17 är garanterade att vara med. Deltagarna från före jul har förtur, jag räknar med max 30 deltagare, jag delar upp oss i 2 grupper för rapporteringen skull men tävlingen omfattar alla-
Viktrapportering ska ske senast på onsdagar kl 24, men ni får väga er när ni vill.
Sen får jag se hur tungrott mitt system blir, kanske kan jag ta in fler deltagare i skifte av 4-veckorsetapp,
Etapperna blir :
onsdag v2 – onsdag vecka 6
onsdag v6– onsdag vecka 10
onsdag v10 – onsdag vecka 14
onsdag v14 – onsdag vecka 18
onsdag v18 – onsdag vecka 22
onsdag v22 – onsdag vecka 26
Matdagboken delar ut pris:
-bäst efter varje 4 veckors period får : 3 månaders plusmedlemsskap
-bäst efter 24 veckor får vinnaren, som då ska ha varit med sen start och rapporterat varje vecka: 1 års plusmedlemsskap
Den som inte lämnat vikt 2 veckor åker ut, och vid nästkommande 4-veckorsperiod kan en ny deltagare komma in. Om ni inte tänker lämna vikt en vecka vore jag tacksam om ni skriver det för det är jobbigt att sitta och leta i tråden. Om man mot förmodan går upp en vecka åker man inte ut.
Nu hoppas jag att jag fått med det mesta, annars återkommer jag.
Gott Nytt År
babs2
Jag vill gärna vara med igen.
Jag vill gärna vara med igen.
Välkommen Bariatri
Är gärna med 🙂
Är gärna med 🙂
Du är inskriven i lag 2 nu! Välkommen!
Jag vill gärna vara med igen, starvikt 4 jan, 91.7 // mvh Monqi
Jag vill gärna vara med igen, starvikt 4 jan, 91.7 // mvh Monqi
Ok lag 2. Men starvikten ska vara från vecka 2 och rapporteras senast midnatt idag
Hej, efter några års uppehåll är jag tillbaka på Matdagboken. Vet vilket otroligt stöd och vilken pepp jag fick här från alla härliga medlemmar och också hur triggad jag blev av Biggest looser - så jag undrar därför om det finns nån ledig plats fortfarande? :)
Hej, efter några års uppehåll är jag tillbaka på Matdagboken. Vet vilket otroligt stöd och vilken pepp jag fick här från alla härliga medlemmar och också hur triggad jag blev av Biggest looser - så jag undrar därför om det finns nån ledig plats fortfarande? :)
Finns en ledig plats i lag1, kom in med startvikt omedelbart. Välkommen
Wohooo tusen tack! :) Startvikt 80,2