icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Anmälningstråd till Biggest Looser fram till jul 2020

Veteran
8081 inlägg
8 november 2020 14:17

Anmälningstråd till Biggest Looser v48 – v52 2020

En slingrig väg upp mot Andermatt i Schweiz där sambon och jag sen åkte Glaciärexpressen. Vägen var minst lika slingrig som min väg mot målvikt och jag skulle tro att många känner igen sig. MEN kämpar man tar man sig upp, fast i vårt fall NER

Första rapport av vikt blir 25/11 och sista 23/12. Anmälan vill  jag ha så snart som möjligt

Vikt rapporteras varje onsdag senast kl 24 men du får förstås väga dig när du vill under veckan. Om jag ska ha en chans att komma med rapport inom skaplig tid krävs det att vikterna är inne kl 24 varje onsdag.

Den som procentuellt går ner mest under hela perioden (4 veckor) får ett plusmedlemsskap för 6 månader av matdagboken (värde 414SEK)

Det blir ingen rapport över lagens viktnedgång, men kanske kan det vara trevligt att peppa varandra i ett lag, och kanske bra att ha kontakt med folk med ungefär samma vikt?

Det har inte varit någon större aktivitet i de flesta lagen men de jag hittat är:

Lag Solgul för folk runt 70 kg

Lag Cerice runt 80 kg

Lag havsblå 90-100 kg och

Lag dimmiga körsbär >100 kg

Angivna vikter är de vikter medlemmarna hade vid start. Jag själv tex startade på 116 i lag dimgrå körsbär gick så småningom ner till 91 och har nu jobbat mig upp till 99,8, men jag behåller lag så länge jag vill.

Alltså anmäl er med  ”alias”, nuvarande vikt och om du vill vara med i ett lag. För att kunna vara med MÅSTE DU LÄMNA VIKT MINST FÖRSTA OCH SISTA VECKAN

Mvh babs2

• Veteran
    8081 inlägg
    8 november 2020 14:20

Babs2 anmäler mig i Lag dimgrå körsbär och väger 99,8 kg.

• Veteran
    7559 inlägg
    8 november 2020 15:54

Ett tips till alla som sedan kommer i mål är att haka på min grupp "Hålla Vikten" smiley

Lycka till med viktnedgången och administrationen babs, det sköter sig inte självt yes

• Veteran
    8081 inlägg
    8 november 2020 20:07

Dodda

Pralin

Lovis

• Mycket engagerad
    367 inlägg
    9 november 2020 14:56

Hej Babs ...Jag anmäler mig härmed . Lämnar in vikt här direkt  varje onsdag . Startar 25/11 vill du ha in startvikt då  eller skall jag lämna aktuell vikt nu.?

Tack Babs för du håller igång oss lättare när man har sällskap vecka efter vecka. LYCA TILL med administrationen. 

Hälsningar DODDA 

• Veteran
    8081 inlägg
    9 november 2020 18:01

Räcker med vikt 25/11. Antar att Havet begärde in en aktuell vikt före start för att kunna dela upp i lag. Just nu verkar jag inte ha det problemet. Vi är just nu 4 tappra deltagare.

• Veteran
    8081 inlägg
    9 november 2020 19:15

Nu är Bella50 med också! 

• Mycket engagerad
    367 inlägg
    9 november 2020 19:30

Blir bra....kommer säkert fler....Några till hittar säkert hit....som vill komma ner något kilo till .  Jag kommer med vikt 25/11....NU KÖR VI smiley

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 9 november 2020 22:26

Ja, detta ska bli kul. Det var längesen jag var med i BL...och även hade några egna viktutmaningar efter det.

Jag kommer nog platsa i Lag Solgul ...om jag förstår det rätt...eller blir det EN gemensam grupp oavsett startvikt ?

Jag ” känner” och har träffat  3 av deltagarna irl... nu senast Dodda i Mölle,Skåne. Jättekul.

Lite ” press” skadar inte strax före jul...som väl för de flesta är en utmaning.

Återkommer med vikt den 25/11.

• Veteran
    8081 inlägg
    10 november 2020 09:27

Blir vi inte fler än 5 är det ingen ide att dela upp i grupper. Då får vi surra på huvudtråden. 

• Veteran
    2752 inlägg
    Redigerad: 11 november 2020 11:04

anmäler mig i Lag dimgrå körsbär och väger

110,5 startvikt hösten 2020

mvh Lena444