Nu är vi igång med Höstens omgång med Biggest Loser! Denna omgång håller på året ut! Så nu ger vi järnet alla 105 som är med. Varje onsdag skall vikten rapporteras in i denna tråd Lagvis. Ni som undrar vilket Lag ni är med. Gå in i Länken till Hemsidan nedan och klicka på lagindelning. Där ser ni vilket Lag ni är med. Sök upp lagtråden och där skriver ni in vikten varje vecka. Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2012/home
Veteran
6814 inlägg
Hej Hej... Hur gör man för att bli med i något lag? Jag har kollat länken till hemsidan men känner mig frågande ändå? Hjälp mig någon...skulle vara skoj att va med...
Havet: Ser att den som lämnat in resultatet för lag DimGråSand inte har fått med rätt tabell (jag har ju faktiskt gått ner!), här är den korrekta (felaktig vikt i fet stil): Lag dimgråsand babs2 93,5 Evve_ 98,7 Mullenutt 88,1 Jonnax 99,5 Hagalund 92,7 Kia66 92,5 Peltola 97,1 cojjoj 94,2 vickan15 92,2 gorgo 96
Neola skriv in din vikt här så delar jag in dig i ett lag.
Åker i morgon eftermiddag.
var ser man tävlins resultaten o hur det går för lagen fattar inte riktig
Gorgo! I huvudet på denna tråd finns en länk till hemsidan, men dety finns inga resultat där än bara laguppställningar och startvikter.
Hur vet man vilket lag man tillhör efter att man anmält intresse för att delta?
Hejsan har nu sett vilket lag jag tillhör men var registrerar man viktminskning?
I det lagets tråd.
aha oki do då fattar jag nog trodde jag missat nått tackar så möe =)