Nu är vi igång med Höstens omgång med Biggest Loser! Denna omgång håller på året ut! Så nu ger vi järnet alla 105 som är med. Varje onsdag skall vikten rapporteras in i denna tråd Lagvis. Ni som undrar vilket Lag ni är med. Gå in i Länken till Hemsidan nedan och klicka på lagindelning. Där ser ni vilket Lag ni är med. Sök upp lagtråden och där skriver ni in vikten varje vecka. Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2012/home
Veteran
6814 inlägg
Jippie va kul att för första gången hamna i toppen med lag körsbär! :-) Nu blir de en extra push inför kommande vecka :-)
Hemsidan?
Malan537 se forumstråden längst upp. Där är länken till hemsidan.
Tack havet :-)
hej allihop! :) Ny vecka och jag känner mig riktigt peppad! :) Tack bästa Havet som planerar, organiserar, fixar och trixar. Du är GRYM! Blir ett pass på på gymmet efter jobbet - kanske slår mitt rekord idag! hoppas på 4.0 km på mindre än 41 minuter. Håll tummarna för mig! :) / Sofia!
wow vilken start för oss i lag körsbär =)
Tindrali välkommen! Du tillhör lag körsbär. De har en egen forumstråd som du rapporterar in din vikt i senast onsdagar. Noterar din vikt, sen kommer du in med en ny vikt på onsdag igen.
Vill vara med! Vågen stannade på 74,8 kg... Omg..
Hej hoppas jag gör rätt tyvärr en dålig veck pga det mån taliga för kvinnor. Min vikt är +0,3 kg : ( so sorry.
Hej igen! Nu har jag gjort mitt nya konto. Det är alltså jag som är Tindrali!