Nu är vi igång med Höstens omgång med Biggest Loser! Denna omgång håller på året ut! Så nu ger vi järnet alla 105 som är med. Varje onsdag skall vikten rapporteras in i denna tråd Lagvis. Ni som undrar vilket Lag ni är med. Gå in i Länken till Hemsidan nedan och klicka på lagindelning. Där ser ni vilket Lag ni är med. Sök upp lagtråden och där skriver ni in vikten varje vecka. Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2012/home
Veteran
6814 inlägg
Helt ok för mig med en hopslagning. Gör så att det är enkelt för dig Havet. Du gör ett toppen jobb med allt här=)
@@@@@@
Ja Havet du är super !!! :)
Tack havet. Jag undrade just o hade bara min mobil att surfa på så jag kunde inte hlpa till just nu. Kram Sandra
74,7
Resultet kommer in måndag! Från och med nu så gäller sammanslagningen av lagen.
Bra idé Havet, inget kul när man bara är några få kvar! Jag ska genast bilda en tråd till Lag Röd/Grön. Tack för ditt engagemang!
hur gick veckan med resultatet alltså ? ;-) nyfiken
Nu finns det en tråd för ÅSKGRÅ och ISBLÅ. Den heter Lag Åskgrå-Isblå. Välkomna!
lena resultaten kommer på måndag. Fick jobba dygn i stället för dagpass idag. Har jobbat 4 dygn denna vecka. Så jag inte varit hemma så mycket. I morgon kommer resultatet.