Nu är vi igång med Höstens omgång med Biggest Loser! Denna omgång håller på året ut! Så nu ger vi järnet alla 105 som är med. Varje onsdag skall vikten rapporteras in i denna tråd Lagvis. Ni som undrar vilket Lag ni är med. Gå in i Länken till Hemsidan nedan och klicka på lagindelning. Där ser ni vilket Lag ni är med. Sök upp lagtråden och där skriver ni in vikten varje vecka. Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2012/home
Veteran
6814 inlägg
Denna vecka blir som vanligt! Om det blir en ändring så gäller det från nästa vecka!
helt ok tycker jag det händer inte så mycket i forumet så det vore kul för motivationen . vore också kul med lite veckans motivation eller motionsutmaniing som vi haft
hej min egen motionsutmaning är att gå 7 000 steg varje dag som motion. De resterande 3 000 hoppas jag kunna få ihop ända. Detta gäller för nästa vecka. Dvs onsdag till onsdag. Sedan tänker jag försöka öka med 1000 steg i veckan. Om mina knän håller. Tills jag går 10 000 steg varje dag som motion. Dvs rask o lite kardio i min backiga terräng. Hur gör ni andra?
Helt OK med sammanslagning för mig med
jag försöker också gå 10 000 steg i alla fall varje vardag och nu när det blivit lite sämre väder så blir det lite blandat dvd motion med zumba ,afrikansk dans och promenader på attract bandet försöker träna ca 2 timmar per dag . det här verkligen gjort susen för idag visade vågen på under 90 och jag är så otroligt glad ;-) det är många år sedan . äntligen bmi från 35 till idag 29,6 jipii -17 kg fortsätt kämpa ni klarar det
Det går bra för mig med. Kram Sandra
Det är helt ok med sammanslagningen. Allt för att det ska bli lättare för dig. Pepp o kram på er
Lena. Under 90. Fasiken vad bra. 17 kilo borta. Amenasså alltså. Jag är så glad för din skull!!!!! Kommer du ihåg när vi peppade varandra i vintras. Du tog i och jag la av. Och nu ser vi resultatet. Så som du säger. Vi måste fortsätta kämpa, det är bara det det hänger på. Pepp till alla lagen.
LAG VIT: Snotra.............87,7 Anneltls...........? Marieros...........89,0 Lizz85..............84,7 purnima...........79,0 58Laila.............77,4 merima76.........? Dropit91............? aneleh61..........? Vi kan tänka oss en sammanslagning med Lag Blå.
Hpppas det är ok att rapportera vikten här idag- Tills det nya laget är bildat, menar jag. Min vikt v 41: 90,8 kg Har tillhört lag Körsbär/Hälsn. Cabass