Nu är vi igång med Höstens omgång med Biggest Loser! Denna omgång håller på året ut! Så nu ger vi järnet alla 105 som är med. Varje onsdag skall vikten rapporteras in i denna tråd Lagvis. Ni som undrar vilket Lag ni är med. Gå in i Länken till Hemsidan nedan och klicka på lagindelning. Där ser ni vilket Lag ni är med. Sök upp lagtråden och där skriver ni in vikten varje vecka. Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2012/home
Veteran
6814 inlägg
Resultatet kommer in på tisdag! Är i Stockholm i helgen och måndag jobbar jag. Sen kommer det att bli bättring för då skall jag inte rese bort på ett tag, då är det bara jobbet som kan ställa till det. Idag håller jag på att göra massa matlådor att stoppa i frysen så gubben har lite reserver när det inte finns tid att laga mat. Det blev 15 lådor och 3 som det saknas grönsaker till. Sen i kväll skall jag Joda och äta mat med 3 "tjejer". Ha en trevlig helg allihopa!
@100 kg: Det är väl Havet som ska stoppa in dig i något lag. Men som AnnikaE skrev så passar du nog in i ChiliApelsin. Havet får bestämma :-)
100kg skriver in dig i lag chiliapelsin!
Tack. Bussigt av er. Havet , min startvikt blev 101.5. Och sa lamnar jag in ny vikt som alla andra i chiliapelsintraden i veckan.
Hej hej Är det för sent att gå med?
Bris88 du är välkommen skriv in din vikt här så återkommer jag med vilket lag du hamnar i.
Hej Min start vikt är 126
Havet: + 0,2.kg vecka 40. Tillhör lag Körsbär. Tack för att jag fick dispens att rapportera ett par dagar för sent. En vecka sängen utan motion ger alltså ingen vikttminskning, och med sjukhusmaten är det väl så, att det är tänk att man ska hålla vikten. Helt OK alltså.
briss88 du tillhör också chiliapelsin.
Oj, ser att jag har missat starten av nya biggest loser. :( Finns det chans att man får hoppa på ändå?