Nu är vi igång med Höstens omgång med Biggest Loser! Denna omgång håller på året ut! Så nu ger vi järnet alla 105 som är med. Varje onsdag skall vikten rapporteras in i denna tråd Lagvis. Ni som undrar vilket Lag ni är med. Gå in i Länken till Hemsidan nedan och klicka på lagindelning. Där ser ni vilket Lag ni är med. Sök upp lagtråden och där skriver ni in vikten varje vecka. Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2012/home
Veteran
6814 inlägg
Halen89 kom in med en vikt.
hej 100 kg välkommen tbx synd att du inte kom med i lag körsbär igen men huvudsaken är att du är på igen. nu kör vi så det ryker alla en regnig dag här tyvärr så idag får det bli inne motion för min del. pepp pepp pepp
Nu är det dags för mig att börja om igen....... Så jag vill gärna vara med i ett lag :)
Resultat Vecka 40! Denna vecka gick vi ner -20,5 kg Grattis Lag MarinTurkos som gått ner mest i procent denna vecka -0,73% Grattis thea77 som gått ner mest i % denna vecka -3,68% Under Gula linjen hamnade Lag Vit
Okej, min startvikt är 73,5 kg. Tack för att jag fick vara med!
Gör det havet. Färre lag blir mindre att räkna för dig!
Har en fundering på att göra lite sammanslagningar av lagen! Vissa lag är inte så många. Vad säger ni? Diskutera i erat lag! Förslag från mig: Dimgråsand/körsbär MarinTurkos/silversolgul Röd/grön ChiliApelsin Blå/vit Isblå/åskgrå
Det skulle funka! :-) gör så! Låter bra! :-)
Helt ok för mig.
OK för mig i dimgrå sand