Nu är vi igång med Höstens omgång med Biggest Loser! Denna omgång håller på året ut! Så nu ger vi järnet alla 105 som är med. Varje onsdag skall vikten rapporteras in i denna tråd Lagvis. Ni som undrar vilket Lag ni är med. Gå in i Länken till Hemsidan nedan och klicka på lagindelning. Där ser ni vilket Lag ni är med. Sök upp lagtråden och där skriver ni in vikten varje vecka. Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2012/home
Veteran
6814 inlägg
Booboo från lag isblå: vikt 81,0
Dimgråsand •babs2 90,5 •Evve_99,7 •Mullenutt xx •Jonnax 99,2 •Hagalund 93 •Peltola 98,3 •cojjoj Hoppar av •vickan15 xx gorgo xx Jag ber om ursäkt att den kom idag.... Skulle skicka den igår men missade det
Hade aldrig datorn igång igår,så jag glömde helt bort att lämna vikt. Samma som förra veckan 86,7. Lag RÖD.
Eftersom jag nått min målvikt så hoppar jag nu av tävlingen. Tackar för en mycket trevlig tävling och stort tack till dig havet som ägnar din tid åt sammanställning osv. Det har varit en stor motivation att vara med här. Kram till er alla.
grattis till ditt mål
Stort grattis Thea!
Grattis thea!
Hej. Jag är ett f d körsbär som har varit med i några gånger i Bl-trådarna. Från alrra första början. Och gick ner över 10 kilo. Långsamt men neråt gick det. Sedan fick jag en enorm svacka förra året och lade helt av förra våren om jag minns rätt. Med resultatet att jag är nu tillbaka på min allra första startvik nästan. Så mitt råd är: sluta inte. Nu har jag fått möjligheten av allas vår Havet att återkomma. Och jag är jätteglad för det. Så nu vill jag fråga er, vilket lag ska jag tillhöra. Ska jag återgå till Körsbär eller ska jag in i en grupp där vi ligger på samma vikt? Och finns det något lag som överhuvudtaget vill ha en ny gammal BL-are, som har misslyckats? Men återigen (för vilken gång i ordningen vete katten) börjar om:-))).
ps jag väger, hm...jaja....ynkliga 101.5 kg.
100kg, du är hjärtligt välkommen i vårt gäng, ChiliApelsin! Vi väger lite drygt 100kg hela bunten. =) Lycka till! Tillsammans klarar vi det! *kram*