Välkomna till en ny omgång av Biggest Loser! Denna omgång håller på till årets slut! NYHET Denna omgången delar Matdagboken ut 2 st Biobiljetter varje månad till den som gått ner mest i %! Vid årets slut så delas det även ut ett 12 månaders plusmedlemskap till den som gått ner mest i % under hela omgången! Alla är välkomna nya som "gamla"! Nu har startlistan och lagindelningen kommit in. Gå in på Länken till hemsidan i forumstråden! Från och med vecka 36 skall första resultatet in. Nu skall semester kilona bort! Länk till Hemsidan : https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2013/home
Veteran
6814 inlägg
shafaliJa det forsätter även nästa år kommer in en ny forumstråd! fetis50 startvikterna skall in under nästa vecka. Kommer en ny forumstråd snart!
Tack Havet, då vet vi. Och stort tack för att du vill fortsätta.
Hej! Havet ja har varit borta ett tag o vad händer har inte hängt med i svängarna... Men nu är ja på g igen, lämmnar in vikt imorron. Ska det börja en ny grupp el? Hör av dig till mig är du snäll!!
Annika49 smsat dig!
Hej! Är lite sent ute - för sent?? Hade inte tillgång till dator/bredband förra veckan, så jag kunde inte rapportera in min vikt då... :-( Om det fortfarande går att göra så vägde jag 69,2 kg v 52 (och jag har varit med i lag SilverMarin).
Hittade ingen rapport från mitt lag för förra veckan... Lag SilverMarin v 52: Ksi63 (80,0)....................79,7 ar2d2 (70,5).................... Havet (78,4)..................... Lemli (68,3).....................67,4 LinusMF (72,5)...............72,4 chattis (71,7)................... midori2 (75,4)................77,9. BirtheX (75,6).................. Mickiw84 (74,4).............. Zaga (75,3)...................... Bounty (75,9)..................69,2 Meltem (71,8)................. Micak ( )........................... mper867 (75,8).............. Morzan (77,5)................. Cissis ( 79,7).................81,5 Jojo7 (77,1)...
91,1 kg.
Gott Nytt År till Er alla!
Resultat Vecka 52! Denna Vecka gick vi upp +12,3 kg. Grattis Lag BlåVit som vann denna veckan med -0,46%! Grattis Angelias i Lag ChiliApelsin som gått ner mest denna vecka med -4,60% Under Gula linjen hamnade Lag SilverMarin
Gott nytt år på er alla!