Välkomna till en ny omgång av Biggest Loser! Denna omgång håller på till årets slut! NYHET Denna omgången delar Matdagboken ut 2 st Biobiljetter varje månad till den som gått ner mest i %! Vid årets slut så delas det även ut ett 12 månaders plusmedlemskap till den som gått ner mest i % under hela omgången! Alla är välkomna nya som "gamla"! Nu har startlistan och lagindelningen kommit in. Gå in på Länken till hemsidan i forumstråden! Från och med vecka 36 skall första resultatet in. Nu skall semester kilona bort! Länk till Hemsidan : https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2013/home
Veteran
6812 inlägg
Den grupp jag har kom en ny till denna vecka
Jagvill oxå komma med i en ny grupp :)
Jag hänger gärna med på detta, nu ska alla onödiga kilon bort =) Vikt idag är 114,9 kg
jag vill vara med ...80,7
Jag vill göra ett nytt försök och denna gång ska jag lyckas. Vikt 109.5 kg
Smal2014 skall fundera på detta under veckan som du skrev om lag. Varje vecka lämnar vi in vikt i respektive lag som sedan förs över i denna tråden. Sen gör jag en sammanställning. Det laget som gått ner minst hamnar under gula linjen. Ingen åker ut.
Jag vill självklart vara med i höst också. Min startvikt blir slutvikten i sommarutmaningen =)
Hej! Såg att jag skrivit i under Sommar-13 att jag så gärna vill vara med! Men det är väl hösten som gäller nu tror jag så jag skriver här också! Kan jag få vara med? Vikt 104,6
96.7
Hej Är gärna med hade tråden Lag Blåvit. Kommer med min vikt i v36 pepp o kram alla