Välkomna till en ny omgång av Biggest Loser! Denna omgång håller på till årets slut! NYHET Denna omgången delar Matdagboken ut 2 st Biobiljetter varje månad till den som gått ner mest i %! Vid årets slut så delas det även ut ett 12 månaders plusmedlemskap till den som gått ner mest i % under hela omgången! Alla är välkomna nya som "gamla"! Nu har startlistan och lagindelningen kommit in. Gå in på Länken till hemsidan i forumstråden! Från och med vecka 36 skall första resultatet in. Nu skall semester kilona bort! Länk till Hemsidan : https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2013/home
Veteran
6812 inlägg
Hej hopp Havet - och jättekul att du vill fortsätta med det här! Min vikt idag är 71,5 --- i alla fall lite lägre än när förra omgången började ;-D så det går åt rätt håll!
Jag vill också vara med! Var med i lag vårgrön sist.
jag vill vara med daqens vikt 80,3
Jag vill vara med. :) Min vikt idag var 90.9kg.
Jag vill gärna fortsätta vikt idag 84,7- med i all Åskgrå- Isblå
Jag vill fortsätta. Dagens vikt 71,5kg Jag var med i grupp Åskgrå/Isblå. Tack för att du vill fortsätta med oss!
Hej, jag vill vara med igen. Min vikt idag är 99,6 kg. //Vickan15
Har precis kommit igång med detta och är pigg på att hänga på. Startvikten är 108,2 kg idag 25/8. Ska ner första delmålet 10 kg.
Tjingeling ... Jag skulle verkligen behöva detta... Vet att september är en fartfylld månad ned en massa kalasande och dessutom semester resa till Grekland... Men va fanken, ja vill om jag får ?? Min vikt idag måndag 26/8 är.... 94,4 kg
Vi som är med nu måste vi anmäla oss igen eller går du efter Onsdags vikten ? Kommer vi automatiskt med ändå?