Välkomna till en ny omgång av Biggest Loser! Denna omgång håller på till årets slut! NYHET Denna omgången delar Matdagboken ut 2 st Biobiljetter varje månad till den som gått ner mest i %! Vid årets slut så delas det även ut ett 12 månaders plusmedlemskap till den som gått ner mest i % under hela omgången! Alla är välkomna nya som "gamla"! Nu har startlistan och lagindelningen kommit in. Gå in på Länken till hemsidan i forumstråden! Från och med vecka 36 skall första resultatet in. Nu skall semester kilona bort! Länk till Hemsidan : https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2013/home
Veteran
6812 inlägg
Kolla vilken som är nyast. När ni söker på dem står det datum för senaste inlägget. Det borde vara den tråden som gäller
Hejsan jag har kollat på den senaste, men det verkar vara en lista som verkar gammal även den, jag är inte med på den... Fast via länk där alla är indelade i lag finns jag med... Men det är väl bara att uppdatera sin vikt senast onsdag... Så får vi väl hoppas att det funkar ;)
Ni turkosare. Tråden heter lag turkos BL 2013! Har skrivit i den tråden att det vore läge att göra en ny tråd i o med att det går inte att ändra i namnen i forumstråden, för den personen är inte med längre. Tack acki! Ändrar din vikt vid första bästa tillfälle. Gå in på tråden jag skrev ovan, det är den ni skall vara i. Tills någon annan i erat lag gör en ny Tack superk för att du hjälper mig att svara på frågor.
Hej igen. Nu är jag på G igen. Vill gärna vara med. Va med i lag chiliapelsin innan uppehållet. Får man lov o va med igen? Kram
Lag Turkos & Havet: Ny tråd för hösten 2013 finns nu! Den heter: Lag TURKOS (Biggest Loser Hösten 2013) Havet: På hemsidan har en del lags vikt hamnat långt ute till höger (i bakgrunden) och de är svåra att se. Hoppas jag fick alla vikter rätt men om du ser något konstigt så vet du varför. //Vickan15
Tack snälla Vickan nu kör vi jag har lämnat ny starvikt på tråden. Pepp till hela gänget.....
Vickan15 på datan är all text inom den vita rutan. Men däremot på iphone såg jag i går att det ligger utanför. skanemia du är välkommen tillbaka till chiliapelsin igen kom in med en vikt.
Havet 》 tusen tack. 92.4 kg :)
Toppen Vickan15.... Jag ska uppdatera min vikt på onsdag!! Tack för att du fixar ;) jag E inte så haj på detta, men nu kör vi på lag Turkos!?,
Hej Havet! Lena444 har återkommit efter sjukdom och vill vara med oss i Dimmigt körsbär. Jag har lagt till henne i tabellen Startvikt=vikt v 36: 84,4