Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
Tack så mycket Havet för en snabb sammanställning av lagen, jag kan konstatera att lag Åskgrå stämmer med tidigare medlemmar och att vi även har tre nya stjärnor i vårt lag :-)) Kattaha MinH2012 Susssiii Vi har en egen tråd som heter ÅSKGRÅ, välkommen
Lagen är till för att peppa varandra o hjälpas åt. Jag tror tv-BL också innehåller lag, det är därifrån iden kommer. Dessutom blir denna tråd väldigt svår att följa om man skulle följa vartenda inlägg. Bara att vikterna läggs in gör att tråden blir enormt lång. Gör vad ni vill med lagen, men mitt råd är att uttnyttja lagkompisarna för att få stöd o pepp.
Shotis bra att du är uppmärksam. Lätt att missa nÅgon när det är över 170 st. Meddelar dig under dagen vilket lag du är med i. Ändrar detta på hemsidan på måndag. Är det någon mer jag har missat så säg till så fixar jag detta Lagen är indelade så att ni ligger på samma vikter. .
Dith: Det finns en lagtråd för ditt lag där samlar ni ihop era vikter och meddelar dem tillsammans in i den här tråden. Havet har skrivit mer om det på hemsidan. Lycka till!!!
Det finns också en tråd som heter Dimgrå sand så välkomna dit ni som hör dit!
Jag skulle oxå vilja vara med. Startvikt 93,5kg
chrisse, jennieH, Silvia, 5Lin, Roni, Ahnka, mroos, Ica70, Mullis Välkomna skall ni vara till Lag tuggummi!! Nu kör vi så att det ryker! :)
Havet: Är första onsdagen som vi ska rapportera nu den 18:e eller blir det veckan efter?
Ica70 det är senast denna onsdag 18.. Shotis tillhör lag LimeGräs Cissis tillhör Lag Blå
Tack Havet :)