Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
Jag är med, 82kg!
Jag är gärna med - gårdagen var min vägningsdag och vägde då in på 90 blankt.
Är gärna med! Min vikt är nu 91,2 kg efter påskmaten.
Jag är med...startvikt kommer på onsdag!!!! Fortsätter gärna att kämpa tillsammans med mina "gamla" lagkompisar.
Jag skulle gärna vilja vara med hade vägdag i tisdags o då vägde jag 81 kg ska jag ta denna veckas vikt eller nästa tisdag??
Åååå vad roligt.... Anmäler mig genast :). Min startvikt är 81,8! Har drygt 7kg kvar till mitt mål och behöver all hjälp och stöd jag kan få <3, vill gärna peppa och stödja er andra också. Kram
Jag vill också vara med! Och helst fortsatt tillsammans med Lag Åskgrå! Nuvarande vikt 73,3kg. Kommer ny på tisdag!
Ojoj nu får vi se vad jag väger efter påsk.. hemska tanke. Men gott är det ;)
Jag med. 85.8!
Jag vill gärna också vara med! Vikt. 100,4 kg