Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
Om det var som förut så är det SENAST onsdagar som vikten ska vara inlämnad varje vecka.
Men man kan väga sig vilken dag man vill...SÅ om jag väger mig på Lördagen & anger den så är det ok ? :)
Ja, det spelar väl ingen roll, dock kan du ju ha gått ner några extra gram på de dagarna?;))
Lag Åskgrå 76,8kg
Ny vikt: 70,7kg :) spännande med en till etapp! Jag som snöat in mig på 66kg kanske skall vågahalsa mig neråt på stegen ytterligare till .. ptja.. 62kg? Det är långt till midsommar så varför inte sikta högt!
Det kanske va jag som strulade till det där med vägningsdagar. Jag har inte varit med på ett tag :) Jag är glad om jag få vara med så för mig spelar det ingen roll vilken dag som blir vägningsdag :)
Troxii: Sant men det är där jag inte förstår ...För det ska väl bara vara en vecko vägning så om jag väger mig varje Lördag måste jag ju vara ärlig o ange Lördagens vikt på onsdagen...eller? Annars blir mina veckor längre än andras om du förstår vad jag menar...
susssiii, du får väga dig flera gånger per vecka om du vill och därigenom anmäla vilken vikt du vill :) Du tävlar ju för dig själv så du får själv bestämma om du vill väga dig en eller två gånger per vecka. När jag hade olika vägdagar så angav jag en och samma vikt. 1-veckors-perioden är ju fortfarande den samma så i slutändan går det på ett ut :) Gör det som känns bäst för dig! Och jättelycka till med viktnedgången!
OK, väger i dag 75,4 kg/Anita
94,4