Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
Jag med startvikt måndagen den 9/4 2012. 93,3 kg
Jag vill också! 79kg
Jag vill också vara med..77 kg.
Hej Min vikt är 92,8 och jag vill gärna vara med. Detta är en nystart för mig och jag vill verkligen satsa!
jag är med, 66 kg
Jag hänger gärna med på tåget! 89,8 kg
Jag är med, med startvikten 110.7 kg!
Dith: Du skriver in din vikt som du vägde senast...helst en vikt sen imorse eller om du väger dig imorgon...& så skriv din vikt & att du vill vara med i denna rundan av Biggest Loser Midsommar & så fixar Havet som är "ordförande" för detta resten :) Hon placerar dig i en grupp & sedan ska du registrera din vikt varje vecka...Tror det är senast varje Onsdag... :) Något sånt har jag fått förklarat :)
Jag är med. 95,9 väger jag nu
79,2 kg