Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
85 kg
98,1 ökade en del över påsk, så nu är det nya tag. Men är glad för jag väger 4.6 kg mindre nu än när vi började vid nyår :)
Jag vill vara med, startvikt 100.2 kg
härligt ann ! kul att någon från körsbären vill hänga på kännde mig lite ensam =)
camilla 100 kg var är du ???
Jag behöver verkligen detta! Jag hänger på -min startvikt är 105,5 kg
Jag vill med! 69 kg.
Hej, jag är med! Ställde mig på vågen just nu, vet att den visar mer än på morgonen men hellre det än ingen vikt alls att starta på. Den visade på 96.6 kg men det säger ju inte så mycket om man inte vet min längd, nå väl, jag är kort och har därmed ca 40 kg övervikt... //Maria
Jag är gärna på om jag får.. Startar upp med 113,5 Kg
jag vill gärna vara me 85 kg 165 cm lång