Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
Vill gärna vara med! Vikt 57 kg!
Jobbade heeeeela påskhelgen, givetvis hade chefen varit "snäll" och lämnat påskägg size xxxxxxL på varje avdelning. Går man 7-21 lördag o söndag så är det svåååårt att låta bli :-( Men men, nu börjar vi om här :-) Väger in mig på 89,8!
påsken har satt sina spår, eller snarare alkoholen igår kanske, 76 kg var nuffrorna i morse.
Jag vill vara med, väger in på 90 kg.
54.5 :)
87,8 (-1.2) denna vecka. Vill fortsätta å kämpa i denna tråd, förra etappen lyckades ja ju gå ner 20 kg så gör gärna en liknande repris i denna;)
Veckans vikt blir 79,4 så är gärna med här...
95,9 vvisade vågen fast jag skött mig under påsken. Nya tag nu! Lag dimgrå sand
Min startvikt är 77,3 kg :) Gud var roligt det ska bli o få vara med!!! :)
Vill gärna fortsätta, men ändrar min vägdag till måndagar. Väger in idag på 69,2kg. Har drygt 15kg som jag vill bli av med och tar det i 5-kilos delmål. Tackar dig Havet för allt jobb du lägger ner, du är verkligen en klippa!