Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
Jag vill vara med, lämnar startvikt i morgon
jag är också gärna med... startvikt 114 kg.
Kan man vara med fast man är ny här? I så fall är jag gärna det, min startvikt var i morse 75 kg.
Jag hänger gärna med i fortsättningen också. Gärna med mina tidigare lagkamrater i grålatte. Invägningen i fredags landade på 86 kg.
Jag hänger också med här, jag blir också helst kvar i mitt tidigare lag grålatte. vikten dyker upp under morrondagen.
Jag är med! Vikt 91,2 kg!
Vill tacka för mej nu, för förra omgången. Jag har nått min målvikt nu och behöver nog inte gå ner mer i vikt. Men jag är så glad att jag var med här för det gjorde verkligen att man blev motiverad och inte kunde fuska lika lätt för då påverkade det dom andra i gruppen också. Så jag rekommenderar verkligen denhär gruppen till andra som vill gå ner i vikt. Tack till Havet som är så duktig och sammanställer allt varje vecka och tack Lag Mint =) LYCKA TILL ALLIHOPA!!
Jag hänger gärna på. Återkommer med startvikt.
Jag är med! Inkommer med vikt imorgon...
Jag är också med, vill inte bryta en bra trend med lag Åskgrå, vikt kommer imorgon när jag är hemma från stuglivet.