Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
Jag fortsätter gärna och min startvikt är 81,2!
kan man vara med även fast man är ny och inte varit med förut? isåfall vill jag gärna vara med! startvikt kommer imorgon!
Startvikt: 72.1 kg
77,5 kg, påsken synder o dåligt med motion.
Hej! Jag är gärna med.Vikt 86kg!
Jag vill också vara med. Startvikt 88,4
Jag fortsätter gärna då jag inte nått målvikten än, sist jag kollade stod jag på 60,0, är sen tidigare med i Lag Mint
Kan ju tillägga att jag gärna hamnar i samma lag som Troxii :)
Jag hänger gärna på fortsättningsvis oxå :) har över 8 kg kvar till målvikt, men tack till mina underbara kompisar i lag grålatte som stöttat mig i kampen med de 12 kg jag tappat sen vi startade efter nyår! Å tack HAVET för att du gör detta möjligt!!! Startvikt 72.5 kg! Pepp till er alla...
Undrar liksom JMM om man kan hoppa in som ny nu? Kan man det så är jag gärna med! Min startvikt: 81 kg :)