Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
Jag vill fortsätta vara med och ta nya tag. Jag återkommer med min vikt på onsdag som är min vägdag. Skulle gärna ha fler kamrater med i lag PlommonSenap.
75.3 kg efter påskens goda mat. ;)
Jag väger 97.3 idag !
88,5 kg efter all påskmat!
Lag Mint har jag varit med i tidigare och startvikt ligger på 53,1kg. I stort sätt ingen skillnad sedan förra starten men lyckats pendla något otroligt..
103,2 efter all påskmat ( läs godis) KajsaF
Usch så eländigt, vikten har skenat iväg under ledigveckan, men jag lägger den som startvikt eftersom jag alltid väger mig på måndagar Dagens vikt, 76,3 kg.
mmmbanan och JMM ni är välkomna!
Jag vill såklart vara med! Ska väga mig imorgon efter påsken!
Jag vill vara med så klart. 86 kg stannade vågen på i morse