Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
Havet - Du har inte hört nått om sabsko, hon har inte skrivit en enda gång i tråden eller lämnat vikt. Undrar om hon är med eller inte
Lavali inte hört något från sabsko. Babs2 ja jag börjar längst bak med det senaste först.
EN verkligt skral rapport från LAG RÖD :( , men vi kämpar på! Jennstah är fortfarande aktiv i vår egen lagtråd men hon har inte inkommit med ngn vikt tyvärr. Toysen skrev ngt tidigare i veckan i vår tråd men hon har inte skrivit in ngn ny vikt. De övriga tror jag inte vi har sett alls i lagtråden. JosefinG...... twinings.....64,7 Yris............64,3 Isabel1...... Mimmiw......66,0 kg toysen....... dasken...... Jennstah..... Heffiie.......... Sosolita........ 61,2 kg Havet, tusen tack för ditt engagemang och arbete!
Lag Limegräs Har varit bortrest och har inte haft tillgång till internet :( vikt. 90.5
Förresten ....startvikt var 91.0! Sorry!
Havet, hoppas det inte är för sent ... Det kom in en vikt sent igårkväll till Lag GRÖN. Fetis50......... 74 jancar........... Lenag69....... eovine........... 73,1 AnitaA........... 74,3 amidrunk.......74.2 sn1saan........ Sjoddan........74.0 monma.......... 74,6 Ha en bra dag! Hälsn Fetis50
Fetis50 det är lugnt. Är fortfarande på jobbet. Så det blir i kväll jag gör detta klart. Snart blir det i väg till gymmet o köra ett pass innan jag skall luncha där med gubben. Trevlig helg allihopa!
Resultat vecka 17. Totalt har vi gått ner 70,3 kg Grattis Lag SilverSolgul som vann med -1,27 % Grattis Sosolita som gått ner mest i % denna vecka -3,92% Under Gula linjen hamnade Kobolt
Toppen bra jobbat alla lag!! Vi är ju en hel del lag som har personer som aldrig kommit in med någon vikt eller ens visat säg i våra lag trådar!! Som oss (lag orange) vi är 4 st som lämnar in vikt varje vecka och 4 som inte varit in en enda gång, Åker dom nu ut efter två veckor med oregistrerad vikt??? Blir ju lite orättvis sammanställning när inte alla är med..!
Denna vecka har jag bara räknat med dom som lämnat in vikter i sammanställningen. Som tex ni i lag orange så är det bara era 4 vikter som är räknade. Går ni in och ser på resultatet vecka 17 så är en massa personer gulmarkerade. Dessa är inte med räknade i erat lag resultat. Dom kommer vara gulmarkerade ett tag till i fall dom hänger på igen. Då blir dom med i resultatet. I och med att det räknas i % så blir det ingen skillnad om ni är 4 eller 8 pers. Nu är vikt poäng indiv. inlagda på hemsidan! Fick en fråga från mitt lag om vi kunde ha med startvikten när vi rapporterar in våra vikter. Det är ok för mig men då vore jag tacksam om det står så här: Havet (77,5)............74,6 Trevlig Valborg på er!