Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
Hellen Ja det är onsdagar. På grund av jobb och dans så kommer resultatet in på hemsidan på lördag. Nu skall jag sova innan mitt jobb dygn börjar i morgon bitti.
Härligt Havet! Livet är en dans - även om viktminskningen inte är det för tillfället. Men det kommer och vi ger inte upp!! Hoppas att ditt jobbdygn blir bra!
Är det för sent?
Skärpning allihop! Om det är svårt att pricka onsdagen kan man ju rapportera oförändrad vikt en vecka och vips har man en hel veckas marginal! Emmacf Det är vad jag vet lördag idag så antingen är du sent ute eller tidig - för nästa veckas resultat.
Emmacf Du är välkommen till nästa omgång.
Resultat vecka 19: Totalt har vi gått ner 40,6 kg Grattis Lag Gul som vann med -1,32 % Grattis Kattaha som gått ner mest i % denna vecka -2,41% Under Gula linjen hamnade Körsbär och LimeGräs
Wow från nästan botten till toppen! Det är bevis på att man inte ska ge upp :) Nu blir det kämpa på för att gå ner mer. Ny invägning på onsdag det blir nog inte såååå mycket minus-% för mig igen men nått % lägre hoppas jag på ;) Grattis till Kattaha!!!!!
Här kommer veckans vikter från lag SilverSolgul: Humlan72 (81,2)............73,6 kg ksi63 (89,3)....................84,5 kg asabe15 (86,0)...............83,8 kg nettano (89,0)................86,4 kg Hellen (89,8)...................84,8 kg Koppen (90,0).................87,4 kg miamagic (90,0).............. 87,1 kg
Fislisa:70,7 kg.... Segt nu!
Lag marin/turkos: zaga.....75,0 linusMF.......74,0 hermis......69,4 lemli.......73,1 nexieee.......75,0 bomti............74,5 midori........75,7 Havet: marolo har jag hälsat att hon får lägg in här själv då jag inte kommer ha tillgång till dator ikväll. Hoppas det är ok!