Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
Havet. Jag hoppar av. Jag far liksom inte till det denna gang. Tusen tack till dig och for denna BL trad och de som har varit innans om jag har varit med i. Du ar en toppenmanniska som gor allt detta jobb for okanda personer o obetalt. Jag onskar dig all lycka till. Hittar jag en ny trad till hosten kanske jag kommer igen. Maste ut o leta eftermotivationen forst. Och framforallt hitta den. Hej till alla o framforallt till lag korsbar, Lena o AnnC.
Alldeles alldeles för sent kommer här lag MINTs resultat, sorry. MissKp - 63,1kg Troxii - 59,6kg Bell Lavali - 59 kg Rachell - 59.1kg Ankhiana lascala- 51.8kg emma214 - 55,9
Tyvärr kommer inte listan in förrän till veckan när jag kommit hem igen. Har ej tillgång till någon data. Trevlig helg!
Ingen fara Havet, trevlig helg!
100 kg Synd att du slutar, Lycka Till!
Hej HAvet! Tyvärr så måste även jag hoppa av tävlingen, som jag sa till mina lagkompisar så har det börjat dyka upp tankar hos mig som inte får tänkas! Jag känner att fortsätter jag räkna kalorier och tänka så mkt på allt jag stoppar i mig så kommer jag hamna i samma onda cirkel som när jag var sjuk i mina ätstörningar! Jag tycker dock att du har gjort/gör ett kanon jobb! Ps Lycka till Lag Gul!!
Lag Svartsyren Namn Veckans vikt: Emmalena......................64,8 cina74............................65,5 Lady79...........................66 Ner2011........................67,8
LAG VIT: Snotra...........89,7 Anneltls.........90,7 MaryB............89,6 Marieros........88,5
Hej, jag tänkte fråga om jag kunde få vara med? Kanske istället för en avhoppare? Jag önskar EmelieSc lycka till, strongt att inse och ta tag i det omgående! Har många kilon att gå ner, imorse stod vågen på 127,1 kg, förra veckan på 128,1 kg. Hoppas på tur, jag missade anmälningsdatumet, tyvärr, men är såååå sugen, snälla?
Viktrapportering: Lag GUL Fordgirl........55.8 messiboy......... Lottis........ Jag lägger det nu... Jag har inte hört något från Lottis eller messiboy sen två veckor tillbaka :( Jag hoppas dom kommer igen annars är jag ensam i Lag GUL :(