Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
hej igen allesammans jag återkommer gärna till hösten om ni finns kvar och kämpar på....Så istället för att jag hoppar av kanske vi kan räkna mig som sommarlovsledig men ska försöka komma igen i augusti med många kilo mindre.....
Låter bra det "fd 100 kg" :)
Vågen visar 97 idag, alltså bara ett kilo ned. Känns lite frustrerande eftersom jag skött mig med både mat och träning, men nu är det ny vecka och vi tar nya tag och hoppas på fina resultat. :)
tjohoo jag är jätteglad,vi sliter med vårt hus (fasadrenovering) med massor av plankor som ska målas och hela helgen har vi målat och målat men det gav resultat på vågen den här veckan -2,5 kg vikt 92,5 har inte vägt det sedan vi startade v.1 här i januari vattenutmaningen har gått jättebra har hinkat i mig vatten hela veckan. kram från Lena
Dagens vikt 91,3 kg. Mindre än vad jag ville men ändå ner så det är ju bra :)
Dagens vikt blev 71,2 Jag hade hoppats på att minskningen skulle vara lite mera men jag är nöjd ändå. PEPP till alla!!!
Vägde idag 63,7kg, lite mer blygsam nedgång denna veckan. och vatten har jag hinkat i mej så det stått härliga till.
Druckit massor med vatten hela veckan.....men vågen står stilla. Bättre det är en uppgång. Pepp till alla
Va skönt MammaEva att du håller dig från att gå upp, nästa vecka så blir det nog lite ner också!!
Kimsi, inte mycket mer på mig heller. Grattis Lena444, det var ett rejält skutt!!