Veteran
6812 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
min startvikt 78,7kg
startvikt 92,6 som jag vägde i måndags blir det vägdag i morgon måndag så eller?
usch jag har då jävlat syndat idag usch inte bra men jag har kommit i en svacka så jag får se när jag kommer ur den
du som har varit så duktig Tezlan kämpa på tänk på alla fina kläder du kan ha i sommar. /lena
jo de e klart...men suget tog över...=/ men jag ska träna som en knu i veckan så får vi se om helgen kan räddas igen...
Pandoria Anmäler sig härmed också! :) Ni jäklar ska kilona rasa! :P Startvikt: 73,2 kg Aktuell vikt: 72,6 kg Viktförändring: 0,6 kg Målvikt: 60 kg (12,6 kg) Midja/höft-kvot: 0,68 Aktuellt BMI: 29,1
Just nu är vi 9 st. Startvikter: Carrie89........80,7 kg Erika75..........81,5 kg Havet.............91,4 kg Lexa............109,5 kg MammaEva....76,0 kg Sampo...........83,0 kg Tezlan...........78,7 kg Lena444.......92,6 kg Pandoria.......72,6 kg Vi kan försöka ha vägdag på måndagar om det går. Se vad dom andra tycker. Skall dela in i olika lag så fort som möjligt. Tänkte att vi kunde hjälpas åt med att köra utmaningar här.
denna vecka är då + vad roligt men nu e de gärnet som gäller..det är helgerna är värst...men jag kan inte förstöra det jag har gjort på 6 månader jag måste få mig en tanke ställare.... =/ vikt idag 79,5 +0.8kg
Här blev det också plus +1,1 kg ny vikt 92,5 kg. Rospigg välkommen noterat din startvikt.
Måndag = veckans vägdag. Sampo väger 82,4 = -0,6 =)