Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Tezlan: hoppas jag hittade rätt terese nu, annars är det någon som blir mkt förvånad =P Har tyvärr ingen stegräknare, men ska försöka få den på min Ipod att samarbeta med mig =)
Har stegräknare,men som väglaget är ute nu vågar jag inte gå speciellt långt. Får väl räkna om stegen på motionscykeln eller annat. /lena
Idag har jag gått min morgonpromend i regnet. Usch. En timmes långsam promend i backig terräng. Det går långsamt eftersom jag börjar få ont i mina knän. Och därför måste jag gå ner i vikt. Latur, kära lagkkompis har du en mejladress?
Beekan: Jag har inte + och jag kommer nog inte skaffa det heller.. Så om du vill kan du skicka ett mail till: iamtheelin@hotmail.com så kan vi peppa varandra över mail samt lägga upp en strategi :) Jag har ingen stegräknare, men jag skulle nog kunna få tag på en...
Jag har en stegräknare....som ligger och väntar på att bli använd igen.
100kg; såklart! saljemor@gmail.com hörs där :)
carrie89: hmm jag har då inte fått nån vänskaps förfrågan
carrie89: Terese utan H då ska de bli rätt
konstigt =S hittar bara en Terese Sundqvist och det är då tydligen inte du =P Du får väl söka upp Anna Gestranius istället då =)
carrie89: nu har jag skickat vän förfrågan