Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Här blev det 65 min dans idag.
Spännande, vad dansar du?
havet: Bra jobbat
Jag dansar folkdans, gillesdans och gammeldans. denna vecka blir det 2 ggr.
pepp till alla i lagen . hälsningar Lena
Jag med. Styrka till alla. Sjalv hade jag siktat pa att komma till 100 pa mandag eller under. men akte dit som f-n igar. Jag skulle bara ta en (1) chokladbit. Sedan blev det tva och sedan var det full gang. Jag beter mig som en alkis. Och vem lurar jag nar jag sager att jag ska ta en bit:-(. jaklar. Hur klarar ni andra kvallarna? Fòr under dagarna har jag inga problem men sedan blir klockan halvsju -sju och jag skall slappa. Lika med godis - beloning efter hel jobbdag. Och godis ar lika med snabba kolhydrater. Hjalp, ge mig tips.......
Prova 86% choklad, det är så äckligt så när man tagit en bit vill man inte titta åt skrället igen! Om inmundigande är ett sätt att belöna sig kan ett glas vitt vin och några tända ljus och ett varmt bad vara riktigt härligt! Testa det. Har du inget badkar så är det lika mysigt att bara vara för sig själv i fåtöljen med en bok eller sina egna tankar. Jag tror det är stressen som ofta är problemet. Prova!
Torrt vitt vin ska det vara, lär vara så pass surt att det kräver mer av kroppen att bryta ner än vad det tillför i kcal. Vet inte om det syns på kcalmätningarna i detta program, men jag har fått informationen från en säker källa. Ett glas räcker nog på en vardag dock för det är ju klokt om man kan jobba dagen efter oxå och jag vill inte uppmuntra till alkoholism :-)
1 timmes dans i kväll.
Hej! Någon med plus som kan skicka ett mail eller något till Beekan? Har inte skickat nått mail till mig och har inte skrivit nått sen "anmälan". Vill hon fortfarande vara med? halva första veckan har gått... Tack på Förhand!