Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Och HAvet? Fòrsta invagning pa mandag? Vad glad jag blir for jag har misslyckats denna vecka. Sa vi raderar det gamla och borjar pa vecka 1???
Ursakta mig om jag tar plats, men peppning till alla. ALLESAMMANS, vi grejar detta. Och framforallt till Latur. Fick en toppentjej till lagkamrat, sa full fart i hennes liv. Go girl.
vart hittar jag resultat????
bra jobbat med motionen 100 kg!!!!!!!!!!!! /Lena (cerise)
Labbe52 : på sidan 8
Tack Lena. Bussigt att se det. Har ni andra lyckats gora nagot???? Ioo kg/ gula laget
Efter startvikten så var vi 7 stycken som skrev in vikten mån 31/1 . Den vägningen är med men inte i poäng mässigt sett. Den hamnar i resultat vecka 0 . Så på måndag skall alla komma in med resultat för då börjar det räknas poäng. Då kör vi vecka 1. Sen skall min dotter hjälpa mig så jag kan få in nån länk med resultatet.
Pandoria, det står stilla, men kör lite hårdare idag och imorrn för att få nån rörelse neråt på vågen. Vågen har liksom fastnat i en hel vecka. Men vi grejar ju det här eller hur ;-) JAg mailade dig också!
hmm...jag som har kämpat denna vecka...=/
Hejsan! Jag är nybörjare på det här, så jag vet inte riktigt vad som gäller... en biggest looser utmaning verkar dock vara helt perfekt för mig... Är det för sent att hoppa på? Min vikt när jag startade för en vecka sedan var 83,2 kg. Ska väga mig igen i morgon...