Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Grattis alla å det e igen ide å deppa ihop bara nya tag å kämpa på nu det är juh det hära vi vill...bara kämpa på nu
Dagens vikt blir 95,2 kg
till 100 kg tack !!!!!! pepp till dig också. vi får hoppas på bättre viktminskning nästa vecka. kroppen är ju som den är det är inget man kan rå för. /lena
Beekan! Grattis, du är äntligen under 70!!! Gud va glad jag är... :) Jag gick in i "min vecka" igår så jag gick inte ner så mycket som jag hade tänkt :( Men 71.9 (-0.6) Oj va duktiga alla är! Nu blev man ju riktigt peppad! Jag har inte fått nått mail, men jag kan kolla igen :)
Startvikt: 109,5 kg Aktuell vikt: 76 kg Viktförändring: 33,5 kg Målvikt: 75 kg (1,0 kg) Aktuellt BMI: 26,6 Energibehov: 1200 kcal / dygn Längd: 169 cm
Beekan: jag hade fått mail :P
Pandoria, men det är ju skitbra!!! Då har vi gått ner 1,9 kg tillsammans, fasen vad vi är bra!!! Jag körde mkt frukt i helgen. för jag frossade sushi fredags så det stod härliga till :-D Jag tror tillomed att jag når mitt lilla skoojmål på -8 kg till lördag om 2 veckor. Pepp på er alla :-)
Bra jobbat allihopa! Lena vi kämpar vidare. Vårat närmaste mål är att komma under 90 kg.
havet: vi kämpar på under 90 är närmaste delmål. Beställde broddar i helgen som ska komma idag så sen ska jag våga mig ut och gå igen. gick i går men man går och spänner sig och det blir ingen bra motion när man är rädd att ramla hela tiden. Pepp !!!! /Lena
Lena; Vi får köra en egen tävling inom Vårat lag. Den som kommer först under 90:).