icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER NYSTART 2011!

Veteran
6814 inlägg
29 januari 2011 15:41

Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    7 februari 2011 15:55

Min vikt är 77,2......jag fattar inte hur jag har kunnat gått upp så mycket på en vecka.....men kroppen spelar mig väl ett spratt.....det ska jag vända till nästa vecka.....så inte lag lila blir lidande!!! Grattis till alla viktnedgångar allihopa och ett extra grattis till dig Tezlan vilken jätteskutt på en vecka, såg att du snart är nere i din målvikt. Bra kämpat. Kul med första utmaningen, den ska jag klara av!!! Pepp till alla!!!!

• Mycket engagerad
    164 inlägg
    7 februari 2011 17:54

Tror vi skriver här vad vi väger varje måndag, så har jag förstått iaf. Blir lite imponerad på alla som går ner så mycket! Pepp pepp! Inte alltid min kropp lyssnar på mig när jag säger att jag vill gå ner några kilo....

• Mycket engagerad
    132 inlägg
    7 februari 2011 17:57

Dagens vikt: 107,4 kg.

• På gång
    27 inlägg
    7 februari 2011 18:40

80,4 Dvs 1 kg ner

• Engagerad
    72 inlägg
    7 februari 2011 19:49

Recept från lag Latur & 100kg ( tror vi var gult..??? ) 400 g köttfärs ( mager nöt) 3 potatisar ( jag brukar bara ta två eftersom jag inte ska äta så mycket sånt) 4 morötter 2 gula lökar 1 vitlöksklyfta ( eller efter tycke och smak) 1,2 liter vatten köttbuljong/grönskasbuljong efter tycke och smak paprika krydda chilie krydda svartpeppar fräslöken tills den börjar mjukna, i med resten av grönsakerna, töm på vatten med buljong och låt koka upp fräs köttfärsen gyllenbrun och töm i de kokande vattnet.Tillsätt kryddor och låt koka tills potatisen är mjuk. jag nrular ta bort potatisen bara för att jag inte ska äta potatis... :S Vet inte hur många kalorier den innehåller... men god är den ;)

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    7 februari 2011 21:18

japp, vi ar gula. Och tack for receptet, jag skall gora det imorgon. Aterkommer till er andra for att tala om ifall det ar gott eller ej;-))))))))

• Engagerad
    72 inlägg
    8 februari 2011 06:48

haha göör de :) själv kryddar jag massor så de blir riktigt hett, då tycker jag den är goast :)

• Veteran
    6814 inlägg
    8 februari 2011 09:49

Saknar resultat från. Chrystal, sampo, labbe52 och matilda8.

• Veteran
    6814 inlägg
    8 februari 2011 10:01

Om jag räknat rätt så har vi gått ner - 17.3 kg tillsammans. Bra jobbat av oss. Skall sätta mig vid datan när jag kommer till dottern i morgon. Lite smått när man sitter med mobilen. Rospigg: resultaten lämnas här på måndagar.

• Mycket engagerad
    164 inlägg
    8 februari 2011 10:03

17.3 kilo första veckan? Oj jag är imponerad! Guud va duktiga vi är!! Pepp Pepp! Tror ni vi klarar -20 till nästa vecka?