icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER NYSTART 2011!

Veteran
6814 inlägg
29 januari 2011 15:41

Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:

• Mycket engagerad
    182 inlägg
    9 februari 2011 23:24

Haft lite strul med internet men nu så! Veckans vikt är 94,6 alltså en viktnedgång på 1,4 kilo... Men denna vecka kämpar jag verkligen mot sötsug och att aktivera mig!....Antar att i denna takt så kommer man inte se mycket nedgång tills nästa vecka... Pepp pepp

• Nykomling
    5 inlägg
    10 februari 2011 17:00

Hej! Hänkar på er här om det är okej?:) Har inte allt för mkt övervikt men ska ner till 55 jag är ca 1.69 lång väger gonstans runt 69. Vet att 55 är rätt lite men ja har vägt de hela livet fram till för ett par månader sen då jag fick lite överättar problem..:/ Men ja e nöjd så länge vågen går under 59-60 så kommer behöva peppning när ja har mina dagar..(Haft en i början på denna dag där av insiativet) men n u har ja tränat så överskotts kalorierna tror ja jag förbrukat så nu kör vi:) Om ni har tips så ge mej mer än gärna dessa! Kram beeea

• Veteran
    6814 inlägg
    10 februari 2011 17:10

Beeea du är välkommen! Skriv in din Startvikt här och om du har ett vikt resultat för den här veckan vore bra. Vi har invägning på måndagar.

• Veteran
    6814 inlägg
    10 februari 2011 20:31

Lag Brun Ging och Beeeea

• Veteran
    6814 inlägg
    10 februari 2011 22:20

Här kommer en länk till resultatet är det nån som kan kolla hur det ser ut. http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    10 februari 2011 22:29

Såg bra ut tyckte jag...snygg och proffsig sida....BRA jobbat Havet!!!!! Jag kunde se lagen och utmaningen, men inga startvikter och resultat....du har kanske inte hunnit lagt ut det än.....det tar ju lite tid när vi är så många. Kämpar på med den här veckans utmaning och fixat allt hittills....enda problemet för mig är att jag inte dricker något vatten på jobbet så jag tar allt på em och kvällen....sen får jag springa på toa ofta......får skylla mig själv.

• Veteran
    6814 inlägg
    10 februari 2011 22:37

Kolla nu! Nu är startvikter inne . resultat skall finnas under fliken vecka 1 o 2

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    10 februari 2011 22:52

Ja, nu ser jag även startvikterna och resultaten....även om jag helst skulle velat sluppit se mitt resultat!!! Min kropp har satt sig på tvären och vill inte släppa ifrån sig några gram....men jag har ju några dagar till på mig innan nästa vägning....så förhoppningsvis blir det ett minus till på måndag.....jag får bita ihop och kämpa, så ska det väl lossna så småning om.

• Veteran
    6814 inlägg
    10 februari 2011 23:01

Jag kan mörklägga din vikt:) Vi får hoppas på minus, du motioner med snön jag umgås med barn och barnbarn.

• På gång
    37 inlägg
    11 februari 2011 06:51

mitt resultat på 1 kilo minus finns inte med