Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Här kommer ett recept från det Cerisa laget Räkpaj. 4portioner Pajdeg: 2dl sojamjöl 2 msk fiberhusk 1/2 dl dinkelsikt 100 g smör 1 msk mjöl Fyllning: 1 kg oskalade räkor (eller 1 burk skalade) 3 ägg 3 dl grädde salt och peppar 1/2 dl hackad dill 1 msk riven stark ost Sätt ugnen på 200 grader. Blanda sojamjöl, fiberhusk, dinkelsikt och smör i en bunke. Ställ kallt i ca 30 minuter. Tryck ut pajdegen med mjölet i en pajform och grädda i ca 10 min i mitten av ugnen. Skala räkorna och lägg dem i pajskalet. Rör ihop ägg, grädde, salt och svartpeppar. Tillsätt dill och ost och häll äggsmeten över räkorna. Grädda i ugn i ca 25 minuter.
Havet: tackar tackar.....bra jobbat....Lena444 du är duktig kom ihåg det pepp till er
5 stycken recept har kommit in vi väntar på några till. Skall bli roligt att testa dom. Ha en trevlig helg i solskenet, den skiner i småland i alla fall. nu blir det att umgås med barnbarnet igen.
tack tezlan pepp till dig också
En goood smoothie får det bli från lag orange: 2 dl lättyoghurt 1 dl frysta hallon 1 banan mixa ihop och njuuuut :-) Eller varför inte bananglass alá philofix, frys en banan, sen skiva upp den och kör i mixern ett par minuter tills den blir härligt fluffig, ät o njuuuut
Här kommer min vikt, 67,8 kg idag!!!
dan fore dan, tank pa det idag nar ni sitter vid sondaagslunchen. Usch svarmor gor sa forbaskat mycket mat.....Jag har inte fusktvagt mig och allt har val inte gott som jag tankt, men nog f-n ska jag vara under 100 imorgon:-). Och det ar ett viktigt steg for mig aven om det inte ar mer an lite fyra kilo sammanlagt sedan jag borjade....
100kg: håller tummarna för dig att det går bra i morgon. Här känns det som att det går åt skogen. Får se på onsdag när jag kommer hem igen. det märks alltid på vågen när man är borta tyvärr. Är borta totalt 10 dagar. Annan mat och dåligt med motion.
Imorgon är det måndag igen. När ni rapporterar in vikten skriv även in hur utmaningarna gått.
För mig e de inte bra heller =/ usch men men bara ta nya tag i morron pepp på er