Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Veckan har gått fort kom på i lördas om utmaningen. Skrev då att det blåa laget skulle köra denna vecka. Vet inte om dom sett detta.
vi i gula laget har en utmaning om blå inte har :)
det är ju bra att få utmaningen redan på söndagen tycker jag så man har en chans att fixa det.
det är bra havet är det 75 situps om dagen då eller?
Utmaning Vecka 2! Röra på sig 3.5 timme totalt under veckan 75 st sittups under veckan (mjukstart) Sätter in dessa utmaningar i fall inte blå laget såg att det var deras tur.
Lena. det är bra att få utmaningarna på helgen som du skrev. I detta fall är det mitt fel som kom på det i lördags att det blåa laget skulle ta utmaningen, dagarna går för fort ibland:) Lena: nu har jag gjort tillägg i utmaningen totalt under veckan . Latur: Såg ditt inlägg efter jag sätt in vecka 2.
det är ok du är ju inte hemma nu heller
Lena. nej det är jag inte. jag åker hem till ön i morgonkväll igen. Nu har jag varit ute och gått i rask takt med barnvagn i 40 min.
hej!!! Vikt : 99.2 Och jag tror inte det ar sant. Jag maste under 99 innan jag kan saga att jag ar under 100. Annars kan det vara vad som helst. (men ett litet hurra). vatten: ja, tva liter om dagen utan problem, blir en halvliter redan efter svettiga morgonpromenaden. Godis: suck, akte dit pa mork choklad, men fasiken.....Kaffebrod ar dock inget problem, utan hos mig ligger det i smorgastrasket... recept, latur skickade in, ett bra recept, gjorde aven pa fisk, blev kalorisnalt, billigt och mattande. nasta veckas utmaning: rora pa mig ska jag nog fixa, men sittupsen ajajajajaja. De har jag inte gjort pa maaaaanga ar.
Ny vikt den här veckan blev 76,9....alltså minus 0,3 kg. Recept inskickat, inget godis och kaffebröd och massor av vatten - så jag klarade alla tre delarna. Hoppas att det gått bra för dig också matilda8,min lila lagkamrat, har mailat dig men inte sett till dig här på forumet på ett tag. Kul med en ny utmaning...den ska jag starta med idag!!!