Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Jo nu är det stenhårt hära med det har spåra ut lite
Rättelse från förra veckan det blev - 22,5 kg som vi tappat.
saknar resultat från: Gillan57 Gunillav Chrystal Labbe52 Rospigg Matilda8 Beeeea mig själv havet, kommer i morgonbitti.
Samma här också måste skärpa mig för jag vet att det blir ett + i morgon. Imorgon blir det dans igen och det är skönt om jag inte måste gå på ett möte:(
Fasiken tjejer, kom igen. Denna vecka gick kanske inte sa bra for alla, men sa ar det ju i allting. Tva steg fram och sedan ett tillbaka. Jag kan beratta att sedan jag tog fram stegraknaren och borjade rora pa mig sa kan jag saga att jag i dag kande en fantastisk skillnad. Och kom ihag att jag ar TUNG....:-(. Men pa min vanliga promenad sa upptackte jag att dels gick det fortare (for att vara mig, ni andra gor den sakert pa halva tiden), dessutom kom jag upp i mindre steg. Det betyder att jag inte tar sma sma sma steg av trotthet langre utan att jag faktiskt orkar ta langre steg. Jippie. Sa jag fick lagga till en kilometer till. Fast det syns inte pa vagen att rora pa sig, dar hjalper bara maten. Men jag ar dessutom piggare vilket ar kul. Vill inte bara ligga pa soffan langre....Aven om jag gor det med sa blir det mindre.
Och for fasiken menas inte som nagot negativ utan det var i peppmening. Det ar sa jag sager till mig sjalv nar jag haver i mig mackor..:-)
100kg. Vi får kämpa på med sittupsen. Sen blir det att tänka på vad jag äter o röra mig lite mer.
Gått 1,5 timmar idag, gjort 4x20 st situps samt 20 "tjej"armhävningar. Och det va HELT klart värt årets första och ända semla. Men träningsvärken imorgon kommer inte att vara nådig!! :P
Vad många det är som inte rapporterat in....hoppas att det inte försvunnit från tråden redan.....det är ju kul om vi är några som kämpar tillsammans och peppar varandra. Har inte hört något från min lagkamrat matilda8....jag hoppas att du är kvar och kämpar i lag lila!!! Själv har jag satt i gång med veckans utmaning igår blev det promenad och Wii Fit i totalt 60 min, 55 situps och 25 armhävningar mina är också "tjejarmhävningar" , och i dag har det blivit promenad ute och gåband i totalt en timme. Kämpa på i alla lagen och pepp till alla som behöver det!!!!
Ny vikt 93,4 kg +1,5 kg. Ville inte ställa mig på vågen idag:( Pandoria: Bra jobbat! Har inte börjat med sittupsen än. Nu är det 6 st som inte rapporterat.