Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Tack Pandoria, men det ar nastan helt sjukt jag kanner att den smalter i munnen...Nu tog jag fram den och har ropat pa mina soner. Atminstone ater jag inte upp hela sjalv. Och om jag sitter har och skriver sa ar fingrarna upptagna. Tyvarr eller som tur ar, sa ar mina soner inga gottegrisar. Smala och valtranade bagge tva. Aterkommer med chokladrapport. Suck. Hander detta bara mig?
100kg. Hoppas det går bra med chokladen. Själv var jag sugen på nått att äta i kväll. Men det fick bli en kopp med citron och kokosfett och varmt vatten. Igår när jag var sugen länsade jag dotterns förråd på sötmandel och russin.
Jag fick oxå världens sug ikväll! Så det blev 60 g VITT mjukt bröd med 72 g skagenröra och jag överskred mitt kaloriintag idag! Hur gick det för dig 100kg? Smart att ropa på sönerna! :) Pepp Pepp
100 kg, bra idé att bjuda bort åtminstone delar av chokladen, så blir det ändock mindre än tänkt... Njut av några få små bitar, än flera.... Plåga dig inte, men våga säga "stopp, nu räcker det!" till dig själv... Jag åt en semla idag, ligger bra i intaget, men det kostade ju ändock mkt... Alla dagar är inte bra dagar, men om man kan hålla de till majoriteten är ju det bra!!! Kram o pepp
havet, haha ok ja det stämmer ju... såg inte det... sorry...
chokladsug är det värsta som finns. till och med hett sex prioriteras efter en 200gram marabou daim x)
Praktiskerar nu i en delikatessbutik och står framför en monter med chokladpraliner hela dagarna...det är verkligen en utmaning! =P Hoppas att sötsuget försvinner efter några veckors arbete =)
saknar resultat från dessa, är det någon som hört nått? Lag Vit Gunillav Chrystal Lag Svart Labbe52 Lag Lila Matilda8 Lag Brun Beeeea
Jag har mailat matilda8 eftersom hon är min lagkamrat.....men jag har inte fått något svar av henne. Har inte sett henne skriva något här på forumet heller.
såg att hon var ute senast igår. Vore roligt och veta om dom skall fortfarande vara med. Väntar nån dag till innan jag för in resultatet.