Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Här kämpas det på med utmaningen fiXat 2 h och 25 min med aktivitet så där har jag en bit kvar, men situpsen är klara 155 st. Är utmaningen från måndag-måndag?? Så jag vet hur många dagar jag har kvar att motionera på. Saknar min lagkamrat i lag lila, Matilda8....hoppas att du är kvar i laget och kämpar tillsammans med mig!!! Pepp till alla på tråden och ta det lugnt med det ät och drickbara fredagsmyset i kväll!!!
Idag är jag barnfri å det var lite dricka för mig idag å det är jag VÄRD jag har ändå gått ner 33kg på 7 månader =) trevliigt helg på er
jag har inte vart barnfri på 1 och halv månad
MammaEva. Utmaningen är måndag - söndag. Så här blir det att sätta fart har inte börjat med sittupsen än och det är min jobbarhelg så vi får se hur det går. jag har fixat 2 tim 20 min av aktiviteten. Skall bli intressant och se vad det blåa laget hittar på för utmaning nästa vecka. Jag skall lägga in utmaningarna även på hemsidan. Så fort jag hinner:)
Här blir det fisksoppa och vitlökbröd! Nu ligger denna veckas utmaning även på hemsidan.
ååååååååååååååå det var inte värt det som vanlgt..jag dansade lite å så men ändå ush jävla dryga piteå
Grattis Lag Orange som gått ner mest denna vecka hela - 2,99% Grattis till Beekan som gått ner - 1,74 % Under gula linjen hamnade det Cerisa laget
http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Länk till resultatet vecka 2
Grattis alla till fina viktnedgångar och ett extra grattis till lag orange och till beekan.....bra kämpat allihopa. Lycka till nästa vecka cerisa laget!!! Kul att se sammanställningen Havet, tack för att du ställer upp och gör den.....tråkigt att inte alla har rapporterat in så att de blir lag.....som var tänkt med den här tråden. Ha en bra lördag allihopa, hade tänkt ta en morgonpromenad.....men -28 grader lockade inte.....så jag får hitta på något annat för jag har 1h kvar av vår utmaning.
men burr! kallt ute och i butiken, kör städ race för att hålla värmen!! :) Grattis allihopa för fina resultat!! Kramar till er allihopa! från ett 27 grader kallt gästrikland!