Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Tezlan: Ja de blir ju så...men nu ska jag skärpa till mig riktigt ordentligt, blir mycket lättare nästa vecka när jag kommit in i mina nya rutiner =)
Gillan57, jag har mejlat till dig så att vi kan komma överens tillsammans om veckan utmaning, men du har inte läst mina mejl. Det är bra om vi kommunicerar om sådana saker nästa gång - vi är trots allt i samma lag.
Mamma Eva snittet gäller gillan57
Tyvärr har jag inte fått ett enda livstecken av dig inga mail heller, så då får du ursäkta att jag trodde jag var ensam, men vi kan ta bort detta inlägg jag har skrivit på veckans utmaningar så bestämmer vi ihop istället mycket roligare så gillan57
Vad bra att du gillan57 nu läst mina mejl. Men, nu när du redan kommit med förslag så kan detta förslag gälla för nästa vecka. Lycka till alla med utmaningen!
Blå Lagets utmaning vecka 8 Att gå 10000steg i snitt varje dag Att välja en ny grönsak att smakapå varje gång du handlar denna veckan Att säga NEJ till en sak som du verkligen vill ha gill
Ungefär hur långt är 10 000 steg? Har ingen stegränkare...
Ja, det ar langt..... pa min motionspromenad som ar exakt fyra km, matt fram och tillbaka med tva olika bilar:-) Fast backigt....De blir ca 6 000 steg. Inte mycket. Det blir ca 1 500 steg per kilometer. Sa jag har uttokat. Till att ga 8000 steg pa min morgonpromenad.....Da kommer man latt upp i 10 000 steg per dag. Redan vid lunch tar jag av mig raknaren. Valja ny gronsak varje dag blir svart.....Nagon man inte kanner till eller????Det blir svart i sa fall.... Att saga nej till nagot jag vill ha? Suck, jag visste att det fanns en fallgrop!.-). det ar maten som ar mitt problem ju. lycka till allesammans. Latur vi hors av via mejlen som vanligt?????
Vad det gäller mail här så har inte mina kommit fram heller. Men felet jag gjorde var att inte fylla i rubriken. SÅ KOM IHÅG RUBRIKEN NÄR NI MAILAR.
Tack Havet! Jag blev lite förtvivlad när man inte får kontakt, och det blir fel