icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER NYSTART 2011!

Veteran
6814 inlägg
29 januari 2011 15:41

Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:

• Veteran
    6814 inlägg
    21 februari 2011 10:34

synd att man inte får räkna med helgens steg gick 15000 både lörda och sönda. Utmaningarna har gått sådär denna vecka röra sig 3.5 timme klarade jag med ett stort plus. Men sittupsen blev det inga. Min vikt kommer i morgon har jobbat dygn och skall vidare ut på stan och äta mat med dotter och barnbarn. Så då blir vågen missvisande när jag kommer hem i eftermidda.

• Veteran
    6814 inlägg
    21 februari 2011 10:35

Gula laget kan fundera ut en utmaning för nästa vecka

• Mycket engagerad
    202 inlägg
    21 februari 2011 10:39

Hej hej... Jaha... litet nedslag idag, gått upp 300 g från igår, men fortfarande minus, men iaf... surt... dagens vikt att rapportera blir 66,6 kg... Kram på er!!

• Mycket engagerad
    164 inlägg
    21 februari 2011 11:02

Beekan: Guu va duktig du är! :D Heja Lag Orange!! :D Utmaningen veckan som gick fantastiskt! Avklarad redan i början på veckan :) Men jag har varit lite dålig på vattnet så nu har jag lite stopp i magen :( Så vikten är inte så låg som jag hade hoppats. Dagens vikt 70,5 kg (-0.5kg)

• Mycket engagerad
    202 inlägg
    21 februari 2011 11:10

Jättebra Pandoria!!! Stolt över dig!!! We can do this!!!

• Veteran
    2753 inlägg
    21 februari 2011 11:11

vägde 95,3 kg idag havet tyvärr men snart ska jag ge mig ut i solen på promenad pepp alla bl:are /Lena

• Veteran
    6814 inlägg
    21 februari 2011 11:14

Lena då ändrar jag det till 95,3 . Njut av solen här försöker den titta fram ibland mellan dom lätta snöflingorna.

• Engagerad
    72 inlägg
    21 februari 2011 12:36

hej hopp! ny vikt 99,5 kg. rört mig ca 6 h denna vecka. situps också ok!!

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    21 februari 2011 13:26

Latur. Jag visste det, att du skulle fixa under 100 kilo denna vecka. Skitbra. Vad ska vi satsa pa under 99 eller 98 veckan som kommer??? Jag har dock misslyckats. skitskitskit om ni tillater..... Jag har gjort alla utmaningar situps varje dag mellan tis till lordag och tanker fortsatta med dem. Jags har ocksa ror pa mig, minst en timme om dagen utom i sondags, da jag inte kollar eller gor nagot speciellt. Men vikten, jag har trots allt gatt upp!!! Jattebesviken, fast jag kampar. Men jag tror inte det ar syndelserna av choklad och sedan totalslappet utan jag tror mer pa mensvecka..... 99.4. Latur jag ar ledsens. Mitt fel om vi hamnar under gula strecket denna gang. Fast kul att vi bagge tva ar under 100. Dit ska vi inte tillbaks....Pepp till ALLA.

• Engagerad
    72 inlägg
    21 februari 2011 15:04

100kg tack!! och klart vi fixar att gå ner, ingen fara att det inte gick bra för dig siffermässigt. men täääänk vad mycket du får igen på motion och styrketräningen :) Vi faller alla ibland, de viktigaste är att vi reser oss och inte går tillbaka till gammla vanor :) tror de bästa är om vi satsar på under 99, vågar inte mer :S så får vi se ;) Vi som har utmaningen nästa vecka, en utmaning har vi ju klar, disskutera mera på mail sen ;) vi klarar de!! :D kraam till diG!