Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
saknar resultat från dessa, är det någon som hört nått? Lag Vit Gunillav lämnade in senast vecka 1 Chrystal lämnade in senast vecka 1 Lag Svart Labbe52 lämnade in senast vecka 1 Sampo lämnade in senast vecka 2 Lag Brun Beeeea lämnade in senast vecka 1
Funderar på om jag skall maila dem och kolla om dom skall vara kvar.
Hej havet ! Idag var min vikt mycket bättre än igår så nu ska jag kämpa på pepp pepp /Lena
Havet: Maila dem du. :) Vi har ju invägning på måndagar, kan ju inte vänta på dem hur många dagar som helst... Hoppas de ska vara kvar!! Lena: Va kul och va skön! Pepp Pepp! Pepp Pepp till er andra! Nu ska jag ut o gå en sväng. Har räknat ut att 6,5 km är 10 000 steg för mig så det är bara att börja gå! :P
jag anser att lämanr man inte in är man inte intresserad av att vara med. du havet ska inte behöva jaga dem hela tiden. strunta i dem!!!!
Håller med Latur...
Såg i någon annan tråd att rapporterar man inte in på två veckor blir man struken om man inte angett någon anledning innan.
Då struntar jag i dom! Har mailat till Ging för att höra om hon hört nått från sin lagkamrat Beeeea som lämnade in resultat v 1. funderade på om vi skulle sätta in en annan lag medlem i stället för henne.
Hej, Jag haller ocksa med Latur. Lamnar man inte in ar man inte intresserad. Om man inte kan just den dagen kan man skicka ett litet meddelande. Annars, idag har jag laddad for att ordentligt prova Pandorias tips om lagkolhydratkost for mig. Jag har hittat en bok med lite recept i. Och har kopt kott och agg. Borjade ju forra veckan man var inte tillrackligt forberedd. Hall tummarna. Lena, grattis. Pepp till dig och till andra andra. Tezlan, tank att ha sa lite kvar till sin malvikt, vilket jobb du har gjort. Grattis.
Lite ändringar här! Mycket att hålla reda på. Så vi tar bort utmanings poängen. Så det är vikt poäng vi räknar i stället. Ändrat och lagt till lite nedan. Vinnande laget 3 poäng Dom andra lagen 2 poäng Under gula linjen 0 poäng Om man tappar 1 kg eller mer 3 poäng Den som gått ner mest i % varje vecka 3 poäng. Kommer att ändra alla vikt poänger tidigare veckor dom stämmer inte. Det går lättare nu när man är hemma igen och har allt i datan.