Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
100kg Japps, jag har mailat dig via gmailen, inte fått de?? kramis :)
Idag är det måndag å jag är först med att rappotera i forumet =) -1,4kg nya vikten 75,5kg =) DAmit sååååå skööönt =) 0,5kg kvar till mål =)
Blå LAget 109.0 kg tröstlöst!!! +-0
Förlåt Tezlan att jag förstör för dig! Men vågen visade +1,2kg den här veckan =( Ny vikt 80kg då...
+1,1 (95,2 kg) lag cerise har mått dåligt hela veckan och tagit hand om sjukt barn så veckan har inte gått bra. /lena
hmm jaja nu måste vi kämpa denna vecka...pepp
Okej, gissar att de var här jag skulle skriva in min vikt då? Startvikt 84,0. Dags att kila iväg till skolan. Och hör och häpna, de blir en promenad :P
Sorry Beeeea... veckans vikt var på +++... närmare bestämt +0,8 kg... Ny vikt: 82,7 kg. (Fjällsemestern inkluderade förutom motionen även en massa god mat och godis, så med tanke på det så var ändå resultatet ok) Kul utmaning! Ni som inte har skaffat stegräknare ännu - gör det. Det är verkligen superkul! Jag sitter visserligen vid datorn hela dagarna, så jag har verkligen svårt att komma upp i mina steg, men tack vare utmaningen så ska det gå!!!
Lena. Vägde du 95,2 kg idag, För då får jag det till + 1 kg, förra veckan vägde du 94,2. Divgga. det stämmer. Alla Hur har det gått med utmaningarna.
Blå Lagets utmaning! Att gå 10000steg i snitt varje dag Att välja en ny grönsak att smakapå varje gång du handlar denna veckan Att säga NEJ till en sak som du verkligen vill ha gill