Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
synd havet men nu kommer vi igen i lag cerise pepp till er alla kram lena
blå laget 109,kg -0,2
Gillan57. I mina uträkningar är det + - 0 denna vecka för dig. Förra veckan hade du 109 kg
Jättebra pandoria!!! Hemma med sjukt barn denna vecka, därav lite mindre tid för matdagboken, men vågen pekar nedåt nedåt och nedåt, jag når nog tom mitt skojmål på totalt -8 kg till lördag, bara 3 hg kvar...hihi
Men det stämmer inte på min vikt, ... har jag gjort fel nånstans... ?
Beekan vad menar du? Dessa siffror har jag på dig. Startvikt: 70,3 kg -1,3kg 69 kg -1,2 kg 67,8 kg totalt -2,5 kg
Nu har jag dansat 70 min. Det var skönt att komma igång igen.
hära är det hård träningt har beställt en våg som mäter kroppsfett å grejjer
Nej nu gar det inte langre!!! Jag promenerar och kommer langt, jag borjade med sittupsen igar, 5 serier ganger 20, fick hjalp av svagern som har en praktisk grej som gor att jag utfor sittupsen pa ratt satt. Men aj sa ont det gjorde. Fast midjan kandes smalare i morse:-). Efter att nagra av er har borjat med armhavningar sa forsokte jag ocksa. HAHAHAHAHA. Klarade inte tva ens. Trots det sa tycker jag det funkar bra med motion, ska borja med skakmasskin imorgon ocksa. Men................choklad. Det snurrar bara choklad i huvudet. Jag vill ha en stor fet mjolkchoklad. Nu! Jag kopte en ikvall ocksa och har t o m gomt den for mina soner:-(. Ja, sa lagt har jag sjunkit idag. Och nu bara vantar jag pa att jag ska fa smalla i mig den.....Suck, for att forsoka ga ner i vikt. Skiter i det har kanns det som.
Ååå va duktig du är som börjat med uppgiften! :) Men ge inte upp! Du kan klara dig utan chokladen ikväll om du vill, det är svårt det vet jag, men det går!! :) Pepp pepp!!